תרבות ופנאי

הפתעה לתושבי הדרום: העיר הזו מזמינה אתכם למופע בחינם

ראש עיריית טבריה בפועל בועז יוסף את הגורמים ברשות, להזמין את כל תושבי שדרות ועוטף עזה להופעתו של חנן בן ארי הערב בפארק ברקו בעיר: "כולי תקווה שתעלה על פניהם חיוך ותקווה לימים טובים יותר"
מערכת ice |  1
חנן בן ארי (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
ביוזמה מרגשת ועוטפת, הנחה הבוקר (שלישי) ראש עיריית טבריה בפועל בועז יוסף את הגורמים ברשות, להזמין את כל תושבי שדרות ועוטף עזה להופעתו של חנן בן ארי הערב בפארק ברקו בעיר כדי לתת להם קצת זמן איכות על רקע הימלטותם מאיום הטילים המתקרב מצד הג'יהאד האיסלאמי לאחר פתיחת מבצע 'מגן וחץ'.
"כשאחינו בדרום נמצאים במצב בטחוני רגיש שכזה עם מתיחות שיא, אנו מבקשים לחבק אותם גם במעשים ולא רק במילים. אנו מזמינים את תושבים הדרום להופעתו של חנן בן ארי, שכולי תקווה שתעלה על פניהם חיוך ותקווה לימים טובים יותר", אמר הבוקר ראש העיר בפועל בועז יוסף בהזמנתו לתושבי הדרום.

במקביל לכך, בעיריית טבריה אף מקיימים בשעה זו בדיקה מקיפה מול כל בתי המלון בעיר, במטרה לבחון אפשרות לאירוח תושבי שדרות ועוטף עזה הלילה, מיד בתום ההופעה ולסייע להם.
במקביל, בפנייה שנעשית לתושבי טבריה, מציינת עיריית טבריה כי במידה וישנם תושבים המעוניינים לארח בביתם משפחות מהדרום, יש ליצור קשר עם מוקד 106 ולהשאיר פרטים על מנת שיתאפשר החיבור בין המארחים לאורחים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חנן
    ג'וש 05/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מוותר על ההופעה שלו זמר על סמים אופטימי יותר מדי
    סגור