תרבות ופנאי

חנן בן-ארי לא מפחד מהחמאס? בצה"ל כנראה שכן

הזמר כבר הבהיר כי הוא לא מתכוון לבטל את ההופעה שאמור היה לקיים בשדרות הערב וכי "בימים אלה לא ינצחו אותנו", אלא שבסופו של דבר הוחלט כי ההופעה של חנן בן ארי בשדרות מבוטלת בגלל המתיחות הבטחונית: ראש העירייה אלון דוידי עדכן את התושבים כי מדובר בהנחיה של אלוף פיקוד הדרום אליעזר טולדנו
מערכת ice | 
חנן בן ארי והמתיחות הבטחונית (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי, עטיה מוחמד)
עוד לפני שנשמע על המאבקים של הרשויות המקומיות בתעריפי העתק של האומנים הישראלים להופעות יום העצמאות גם ב-2023, חנן בן ארי ביקש לערוך הופעה בשדרות לעיני כ-5,000 מעריצים וזאת למרות המצב הביטחוני המתוח.
הזמר כבר הבהיר כי הוא לא מתכוון לבטל את ההופעה וכי "בימים אלה לא ינצחו אותנו", אלא שבסופו של דבר הוחלט כי ההופעה של חנן בן ארי בשדרות מבוטלת בגלל המתיחות הבטחונית: ראש העירייה אלון דוידי עדכן את התושבים כי מדובר בהנחיה של אלוף פיקוד הדרום אליעזר טולדנו. 
 
בן ארי הסביר לקהל: "הייתי אופטימי ורציתי לפגוש את תושבי שדרות והעוטף היום. אבל לאור המציאות הבלתי נסבלת שאנחנו חיים בה נתבקשנו לדחות את המופע בכדי להימנע מסיכון של יותר מ-5000 איש באזור אחד פתוח בשדרות. אנחנו עובדים מול המועצה על מועד חדש ונעדכן בהקדם. תזכרו שעם ישראל חי! מחכה לפגוש אתכם בקרוב מאוד".
רק לאחרונה הזמר יצא בצעד שהפך לכבר לא כל כך מפתיע, אך מעורר כבוד ומוותר לחלוטין על ההשתתפות בחגיגת הסכומים שנה רביעית ברציפות כדי להופיע עבור חיילים ביום העצמאות. 
חנן בן ארי, נחשב לאחד האמנים העסוקים בישראל, שככל הנראה אם היה רוצה יכול היה לקבל סכומים יפים על הופעה ביום חגה של ישראל, אך גם השנה הוא בוחר לצאת מהמירוץ היקר הזה ומכריז על הופעה מוזלת לטובת חיילי ישראל, תמורת 50 שקלים בלבד לכרטיס.
בן ארי כתב בעמוד האיסנטגרם שלו: "עצמאות 2023 🇮🇱, תייגו דחוף חיילים חיילות ושירות לאומי, הכניסה בהצגת תעודת חוגר (כל חייל/ת יוכלו להכניס איתם חבר אחד נוסף שאינו חייל)", הפעם ההופעה היא בשיתוף אל על, שלה הפך להיות אחד הפרזנטורים הרשמיים החדשים.
השנה תתקיים ההופעה בהאנגר 11 בשיתוף אל על כאמור, לחיילים וחיילות ואנשי השירות הלאומי ב-26.4, יום רביעי, כשההופעה תערך בשעה 17:00, כשלאחר מכן תערך מסיבה עם DJ אלי מתנה, פתיחת הדלתות תעשה כבר ב-16:00.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה