תרבות ופנאי

אלה לי מגיבה לפרידה הכואבת: "נשבר הלב, זה עדיין יכאב"

בראיון ל-103FM נזכרה הזמרת בפרידה ממאיה ג'ריס: "האהבה הראשונה במיוחד זה כל עולמך. אתה לא מכיר משהו אחר חוץ מזה. בסוף כשאתה אוהב בן אדם, אתה אוהב אותו, וכשזה נגמר אז הלב נשבר"
מערכת ice |  5
אלה לי להב
אלה לי להב, שיחררה בשבוע החולף את הסינגל החדש  שלה "רציתי שתעוף" ובראיון לאיריס קול ב-103FM סיפרה על מערכת יחסים עם השחקן פיליפ שאולוב, ההופעה שלו בקליפ וגם נזכרת באקסית מיה ג'ריס בדמעות.
תחילה סיפרה להב: "הייתה לי תקופה מאוד ארוכה של חיפוש עצמי מבחינה מוזיקלית. לא מצאתי את עצמי, לא הבנתי מה אני רוצה לעשות, לא הבנתי איך אני רוצה לעשות. כל שיר שכתבו לי והביאו לי, אז היה לי קשה. כל הזמן אמרתי 'זה לא שלי', הרגשתי שאני לא שייכת לשיר. זה נורא מבלבל כי את לא יודעת מה את רוצה לעשות בסוף".

הזוגיות עם שאולוב: "אני בעצם מוציאה את כל התקופה שהייתה לי עד גיל 19, כל החוויות שחוויתי, הפחות טובות, שלא ידעתי לדבר עליהן, שלא ידעתי מה לעשות איתן, שהיו קבורות אצלי בארון ופשוט הוצאתי אותן החוצה והפכתי אותן לשיר שמביע את כל הרגשות הכי קשים וכואבים".
הפרידה ממיה ג'ריס: "חד משמעית. האהבה הראשונה במיוחד זה כל עולמך. אתה לא מכיר משהו אחר חוץ מזה. בסוף כשאתה אוהב בן אדם, אתה אוהב אותו, וכשזה נגמר אז הלב נשבר. זה לא משנה כמה פעמים נשבר לך הלב, גם אם באמת המון פעמים, כל פעם שהיא, אז הוא נשבר כי בן אדם שאתה מתאהב בו מחבר לך את הלב ואז כשזה נגמר, אז זה נגמר".
עוד סיפרה: "כן, כמובן שכל פרידה את מגיבה בצורה שהיא יותר מבינה, יותר מקבלת, אבל על הבפנים שלך את לא באמת יכולה לעצור את הכאב. כל שברון, כל פרידה היא כואבת. לא משנה כמה פעמים זה קרה. גם אם את אומרת לעצמך, 'אין, אני כבר רגילה', זה עדיין יכאב. גם אם יש לך את הכלים וגם אם את לא תבכי, וגם אם את תגידי לעצמך ש'הכול בסדר ושזה קורה', זה עדיין יכאב".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    תגובה
    שד 03/2023/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    פח אשפה , הרסה לאנשים חיים
    סגור
  • 4.
    צריכה איזה בן גביר גבר גבר
    רוקי בלבואה 03/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 2
    כדי להרגע
    סגור
  • 3.
    וואו פשוט כל הכתבה זה אותו משפט בווריאציות שונות (ל"ת)
    טל 03/2023/07
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 2.
    שאתה באור הזרקורים צריך עור של פיל.
    שני 03/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 3
    אין מה לעשות מפורסמים צעירים צריכים להבין שהם באור הזרקורים הציבור מסתכל על כל דבר ובאפס סבלנות... למי שאין עור של פיל נפגע.
    סגור
  • 1.
    הילדה צריכה עזרה. ולהתרחק מהפרסום.
    חגחגוגו 03/2023/06
    הגב לתגובה זו
    13 1
    זה לא מתאים לכל אחד, לתשומת לב המשפחה.
    סגור