תרבות ופנאי

ליאם גולן בהישג: כמה צפיות הביא ביוטיוב תוך יממה?

בנם הבכור של אייל גולן ואילנית לוי, ליאם גולן בן ה-19, הוציא סינגל בכורה, ותוך יממה כבר הגיע למעל 122 אלף צפיות ביוטיוב. השלב הבא: ראש בראש  עם מי שמוביל לרוב את דירוג האמנים המואזנים ביוטיוב - אביו אייל גולן
מערכת ice | 
ליאם גולן (צילום מתוך הקליפ של ליאם גולן)
בנו של אייל גולן, ליאם גולן, יוצא לדרך חדשה ורק אתמול (ראשון) שיגר את סינגל הבכורה שלו "הכאב שלך יחלוף" במה שנראה כתחילתה של קריירה מוזקלית עתידית, ועם הגב של אחד הזמרים המצליחים בישראל - הדרך לשם סלולה.
ליאם גולן, כוכב "גולסטאר" בהוט הוציא את שיר הבכורה שיצרו עבורו אבי אוחיון ואיתן דרמון לעיבוד והפקה מוסיקלית של מתן דרור. נזכיר שגם אחותו, אלין, כבר הוציאה שני שירים. עם צאת הסינגל, אמר הזמר בן ה-19: "שיר ראשון שלי יצא הבוקר לאוויר העולם ואין מתרגש ממני. מעבר לזה שזה השיר הראשון שלי, הוא שיר שמסמל בשבילי המון, אחרי המון שנים של חששות ופחדים אם זה בכלל מה שאני רוצה לעשות אבל הלב שלי והאהבה שלי למוזיקה פשוט לא השאירו לי אופציה אחרת. שמתי את הכל בצד, נכנסתי לאולפן ההקלטות ופשוט שמתי לכם את הלב שלי".

לאחר עלייתו של השיר לחשבון היוטיוב בערוץ הרשמי שנפתח במיוחד עבור הסינגל, צבר השיר מספר צפיות מכובד, כאשר לאחר יממה אחת בלבד כבר צבר 122 אלף צפיות. בדירוג יוטיוב השבועי האחרון באתר ice, חמשת המקומות הראשונים צברו בין 589,000 ל-851,000 צפיות, ואם ליאם גולן ימשיך בקצב הזה הוא עתיד להיכנס לדירוג יוטיוב של השבוע הבא, וגם להיאבק ראש-בראש עם מי שמוביל לרוב את דירוג האמנים המואזנים ביוטיוב - אביו אייל גולן.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה