תרבות ופנאי

אדי מרפי נגד שרק: "הוא לא מצחיק כמו החמור"

?אדי מרפי אומר שהחמור, הדמות שלו ב'שרק' מצחיקה יותר מהחתול במגפיים שקיבל סרט משלו
מערכת ice | 
אדי מרפי (צילום אינסטגרם)
אדי מרפי דיבר על ההתלהבות שלו מסרט שרק החמישי והרפתקאת הספין-אוף של חמור, כמו כן, הוא טען שהדמות שלו מצחיקה יותר מהחתול במגפיים, שכבר קיבלה סדרת סרטים משלה.
השחקן והקומיקאי דיבבו את יצור האנימציה החביב בכל ארבעת סרטי שרק ונחשב לאחת הדמויות הטובות ביותר של הזיכיון. בזמן שקידם את You People, סרטו החדש של נטפליקס, מרפי שיתף את מחשבותיו על האפשרות להמשיך את סיפורה של המפלצת הזועפת, משפחתו וחבריו.

"אני בהחלט אהיה פתוח," הוא אישר. "אם הם אי פעם יבואו עם שרק אחר, הייתי עושה את זה בשתי שניות. אני אוהב את חמור". לאחר מכן הוסיף מרפי את אמונתו שהדמות המטופשת שלו מצחיקה יותר מהחתול: "הם עשו סרטי Puss in Boots, הם היו צריכים לעשות סרט  על החמור. חמור יותר מצחיק מ-Pss in Boots, אני אוהב את החתול אבל הוא לא מצחיק כמו חמור!" הוא צחק.
סרטו האחרון של החתול אגב, זכה לשבחים על ידי קהל ומבקרים מוקדמים. הוא אמור לצאת לאקרנים בבתי הקולנוע בבריטניה ב-3 בפברואר. בסיום נאומו, הוא השאיר את הקהל עם שלוש עצות חיוניות והתייחס לוויל סמית' שסוטר לכריס רוק באוסקר בשנה שעברה.
כזכור, בהכנת הרשימה שלו, מרפי התבדח על חשבון הקולגות: "אחד, שלם את המיסים שלך. שניים, תתעסקו בעניינים שלכם. שלוש, תרחיק את שמה של אשתו של וויל סמית' מהפה המזוין שלך!"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה