תרבות ופנאי

מיכל הקטנה זועמת: מדוע המשטרה ביטלה לה הופעה?

מיכל הקטנה אמורה הייתה לקיים מופע ליום הבחירות באשקלון, אך משטרת ישראל ביקשה לבטל את ההופעה: "אנא קבלו את התנצלותי. המופע ביטול בעקבות הפחד של משטרת ישראל מריבוי קהל,  ניסינו לעשות הכל אך לצערי לא הצלחנו לשכנעם לקיים אותו"
מערכת ice |  2
מיכל ויצמן (צילום אינסטגרם/ מיכל הקטנה)
מיכל הקטנה, כוכבת הילדים הישראלית, אמורה הייתה להופיע היום (שלישי) בהופעת בחירות מיוחדת בקניון חוצות שבעיר אשקלון בשעה 17:30, אך לצערם של הילדים, וגם של ההורים שחיכו כל כך להופעה שלה, היא בוטלה על ידי המשטרה. 
מיכל הקטנה העלתה סטורי לחשבון האינסטגרם הפרטי שלה בו היא כתבה: "לקהל היקר שלי, אנא קבלו את התנצלותי. המופע שאמור היה להתקיים היום בקניון חוצות שבאשקלון בוטל על ידי משטרת ישראל עקב פחד שלהם מריבוי קהל, ניסינו לעשות הכל אך לצערי לא הצלחנו לשכנעם לקיים אותו".
כזכור, מיכל הקטנה התראיינה בשבוע שעבר ל"ערב טוב עם גיא פינס", וטענה כי היא ממש לא מתכוונת לעצור ומתכננת להביא עוד ילדים לעולם. כוכבת הילדים סיפרה כי בעלה יניב וייצמן שאלה אותה מה היא רוצה לכבוד יום ההולדת המתקרב והיא השיבה לו: "אמרתי לו אולי נחגוג לבד השנה רק אנחנו, הוא שאל שוב ואמרתי שאני רוצה ילד שביעי, מה זה לא מתוכננת לעצור? זה שאני לא בהיריון עכשיו זה מחדל".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    וואו...
    מסעודה 11/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לזה פוטנציאל להתרבות ):):
    סגור
  • 1.
    כשתגדלי תביני (ל"ת)
    אא 11/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור