תרבות ופנאי

במקום אומן: איפה ערך אייל גולן את טקס הסליחות?

הזמר קבע מזוזה בבית החדש שלו למוזיקה, שם גם ערך את טקס הסליחות, לאחר שלא נסע לאומן בעקבות המלחמה באזור
מערכת ice | 
אייל גולן (צילום אלוני מור)
כזכור, לפני כשלושה שבועות, הזמר הכריז בחשבון האינסטגרם שלו, כי הוא פותח בית ספר חדש למוזיקה. "תכירו את 'קול החלומות', שבו יינתנו קורסים עם מיטב אנשי המקצוע שבחרתי מהמגוון הרחב של תעשיית המוזיקה. אז זמרים וזמרות צעירים ומוכשרים, אני מזמין את כולכם להגיע למבחן קבלה עם הצוות המקצועי שיבחן ומשם במידה וזה עונה על כל הפרמטרים, להירשם לקורס שלנו שכמובן אני חלק בלתי נפרד ממנו", כך הוא כתב.
אמש (שבת), ערך גולן אירוע קביעת מזוזה בבית הספר למוזיקה שלו 'קול החלומות', בהשתתפות הרב שלו ניצן ראובן שקבע מזוזה ובירך את הקהל והרב יגאל כהן. לאחר מכן התקיים מעמד סליחות מרגש לרגל עשרת ימי תשובה בהשתתפות סלבס וידוענים רבים וביניהם חברו הטוב, המלחין וכוכב "האח הגדול" עדי לאון.
היום (ראשון), הזמר התייחס בחשבון האינסטגרם שלו לפרשת "משחקי חברה" שמרחפת מעליו: "אני רוצה לספר לכם שהיו לי מספר הזדמנויות לסגור את התיק כחלק מנסיונות סחיטה חוזרות של המתלוננות אבל בחרתי להילחם על האמת שלי למרות המחיר הכבד שאני ומשפחתי משלמים כי אני מאמין באמת ויודע שהיא תצא לאור. אמש שודרה שוב כתבה מגמתית, שמייחסת לי האשמות שקריות. לצערי, כל הניסיונות של הצוות המקצועי שלי לשוחח עם הכתבת ולאפשר לנו להגיב בצורה רצינית, נדחו בזלזול ואפילו את התגובה הכתובה שהועברה מטעמי, לא שידרו במלואה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה