תרבות ופנאי

מדוע מופע המחווה לאריק איינשטיין בוטל שבועיים לפני המועד?

בעוד כשבועיים אמור היה להתקיים בלייב פארק בראשון לציון מופע מחווה גדול לזכרו של הזמר אריק איינשטיין ז"ל, כחלק מפסטיבל של העיר. אבל רגע לפני ההופעה המרגשת, היא בוטלה להפתעתם הרבה של האמנים המשתתפים
מערכת ice | 
אריק איינשטיין (צילום יוטיוב)
בעוד כשבועיים אמור היה להתקיים בלייב פארק בראשון לציון מופע מחווה גדול לזכרו של הזמר אריק איינשטיין ז"ל, כחלק מפסטיבל של העיר. היום (חמישי) פורסם ב-mako מוזיקה כי רגע לפני ההופעה המרגשת, היא בוטלה להפתעתם הרבה של האמנים המשתתפים.
גורמים המעורים בפרטים טענו בפני מאקו כי הביטול הגיע מתוך שיקולים רווחיים של ההפקה החיצונית, שלקחה על עצמה להרים את ערב המחווה לאריק איינשטיין כחלק מפסטיבל ראשון לציון. חשוב לציין שהפסטיבל עדיין מתקיים כמתוכנן ושמעון בוסקילה ימלא את מקומו בתוכנית האמנותית. 
כזכור במקור, משפחתו של איינשטיין הייתה מעורבת בהפקת המופע והיו אמורים לקחת בו חלק אמנים רבים, ביניהם: אסתר רדא, ברי סחרוף, דויד ד'אור, דקלה, יובל דיין, יוני רכטר, כנסיית השכל, עידן עמדי, עמיר בניון, שירה גבריאלוב, שלומי שבת וגם מיקי גבריאלוב.
כזכור, המופע המתוכנן שכעת בוטל, עלה לכותרות בעיקר בעקבות כך שמי שלא הוזמן לערב המחווה הוא החבר הקרוב של איינשטיין - שלום חנוך. הסיבה אינה ידועה, אך כלל לא נעשתה כלל לא נעשתה פניה מצדה של משפחת איינשטיין לחנוך, שככל הנראה העדיפה שהוא לא ייקח חלק במופע.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה