תרבות ופנאי

סטטיק חושף את השותף החדש שלו: הכוכב האהוב נחשף

השחקן והיוצר אילן פלד יככב בקמפיין החדש של קבוצת התקשורת פרטנר לצד סטטיק. תיעוד חדש שנחשף על ידי קבוצת פרטנר, מוכיח את הכימיה בין שני הכוכבים | צפו
מערכת ice | 
סטטיק בקמפיין לפרטנר (צילום גבע טלמור)
הפרנזטור הרשמי של "פרטנר", הלוא הוא הזמר סטטיק (לירז רוסו), מככב בקמפיין החדש של קבוצת התקשורת יחד עם השחקן והיוצר אילן פלד. אמש (שלישי) התקיימו צילומי הקמפיין החדש ותיעוד שנחשף על ידי קבוצת התקשורת מוכיח את הכימיה בין השניים. 

(צילום: פרטנר)
כאמור, לאחר שהשחקן האהוב כיכב בפרסומת של מילקי יחד עם גיה באר גורוביץ', כוכבת "ארץ נהדרת", קבוצת התקשורת הישראלית החליטה לאמץ אותו אל חיקה ולשלב אותו בקמפיין החדש של פרטנר.
 
הפרסומות המושקעות של פרטנר בדרך כלל תופסות את תשומת ליבם של הצופים בזכות ליהוק גאוני ותסריט יצירתי במיוחד. אחד הקמפיינים המוצלחים של קבוצת התקשורת עלה בחודש מאי האחרון, במהלכו סטטיק רקד ושר עם קבוצת ילדים לצלילי הלהיט "חרבו דרבו" של צמד הזמרים נס וסטילה. 
על הקמפיין המוצלח, אחראי משרד הפרסום "מקאן". על פי הדיווחים, צמד הראפרים מכר את זכויות הלהיט לקבוצת התקשורת תמורת 247 אלף שקל. בהפקה שכוללת 60 רקדנים צעירים, פרטנר הצליחה לכבוש את הצופים בבית ולהעביר את המסר השיווקי שלה. במהלך הקמפיין, קבוצת התקשורת הציגה את פרטנר 5G - רשת הסלולר המתקדמת והמאובטחת ביותר בעולם.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה