שיווק ופרסום
אילן פלד וכוכבת "ארץ נהדרת" בקמפיין מנצח: פרסומת השבוע
הפרסומת של מילקי מבית "שטראוס", מוכיחה לנו שוב כי הנוסחה המנצחת לשיווק נכון של מוצר טמון בתפאורה צבעונית ומושקעת, שיר חיובי ומשעשע וליהוק גאוני של כוכבי הבידור המצליחים בישראל - אילן פלד וגאיה באר גורוביץ'
בקמפיין צבעוני, משעשע ומוסיקלי במיוחד של המעדן הפופולרי מילקי מבית שטראוס, אשר עליו אחראי משרד הפרסום "אדלר חומסקי ורשבסקי" ובו מככבים השחקן והקומיקאי אילן פלד וכוכבת תוכנית הסאטירה "ארץ נהדרת" גיה באר גורביץ', הוא הקמפיין המנצח של השבוע.
אין ספק, משרד הפרסום "אדלר חומסקי ורשבסקי" עשה נכון כאשר בחר בטאלנטים המצחיקים של הבידור הישראלי - אילן פלד וגיה באר גורביץ'. הפרסומת של המותג שטראוס על המעדן המוכר, מציגה את הנוסחה המנצחת לשיווק מוצלח: תפאורה מושקעת, שיר אופטימי וקליט הכולל סלנג משעשע במיוחד ואיך לא – ליהוק גאוני של צמד הקומיקאים האהובים אשר משכנעים אותנו כי המעדן האהוב מילקי מעניק רגע אופטימי בימים מורכבים אלו.
דבר המשרד
קמפיין חדש של מילקי זה תמיד מאורע מאתגר. מילקי הוא מותג המתגאה בפרסומות המיתולוגיות האהובות בישראל, ולכן ניגשנו ליצירת הקמפיין החדש בחרדת קודש. מעבר לאתגר של לייצר קמפיין בולט בסטנדרטים הגבוהים של מילקי, הבנו שהאתגר האמיתי הוא להתאים את הפרסומת עם הטאלנטים הכי מצחיקים בישראל, לתקופה הלא פשוטה שאנו נמצאים בה, תקופה של אי וודאות וחוסר יציבות.
קמפיין חדש של מילקי זה תמיד מאורע מאתגר. מילקי הוא מותג המתגאה בפרסומות המיתולוגיות האהובות בישראל, ולכן ניגשנו ליצירת הקמפיין החדש בחרדת קודש. מעבר לאתגר של לייצר קמפיין בולט בסטנדרטים הגבוהים של מילקי, הבנו שהאתגר האמיתי הוא להתאים את הפרסומת עם הטאלנטים הכי מצחיקים בישראל, לתקופה הלא פשוטה שאנו נמצאים בה, תקופה של אי וודאות וחוסר יציבות.
האתגר או הפיצוח הכי גדול בפרויקט
מכאן גם נולד הפיצוח הקריאטיבי. הבנו את הצורך של קהל היעד שלנו, ברגע קטן לעצמו. רגע שייתן לו איזה שביב של אופטימיות. והבנו שמילקי, כמותג אהוב ומוביל, מספק בדיוק את הרגע האופטימי הזה. רגע אחד קטן במהלך היום, שבו אנחנו לא משנים את המציאות, אבל הופכים אותה לרגע למעט אופטימית יותר. חיובית יותר. רגע של מילקי.
מכאן גם נולד הפיצוח הקריאטיבי. הבנו את הצורך של קהל היעד שלנו, ברגע קטן לעצמו. רגע שייתן לו איזה שביב של אופטימיות. והבנו שמילקי, כמותג אהוב ומוביל, מספק בדיוק את הרגע האופטימי הזה. רגע אחד קטן במהלך היום, שבו אנחנו לא משנים את המציאות, אבל הופכים אותה לרגע למעט אופטימית יותר. חיובית יותר. רגע של מילקי.
משפט קאלט מההפקה
למה את ווג' רוף?
רגע מצחיק מההפקה
כל רגע עם גיה ואילן, הוא רגע מצחיק מההפקה. והיו המון רגעים כאלה.
כל רגע עם גיה ואילן, הוא רגע מצחיק מההפקה. והיו המון רגעים כאלה.
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
הכימיה המופלאה בין אילן וגיה, ממש כמו השילוב של שוקולד וקצפת.
הכימיה המופלאה בין אילן וגיה, ממש כמו השילוב של שוקולד וקצפת.
קרדיטים:
לקוח
מנהלת תקשורת שיווקית שטראוס ישראל: מיכל צוקרמן
מנהל שיווק מחלבות שטראוס: לירז סופרין
מנהלת תחום מעדנים: נעמה גל שבת
מנהלת תקשורת שיווקית: הילה פרדיארו
מנהלת מותג: הילי ארנון
מנהלת תוכן: סנדרה ולר - אסף
צוות הפקה שטראוס: שירה לוי ונועה אביאני
מנהלת תקשורת שיווקית שטראוס ישראל: מיכל צוקרמן
מנהל שיווק מחלבות שטראוס: לירז סופרין
מנהלת תחום מעדנים: נעמה גל שבת
מנהלת תקשורת שיווקית: הילה פרדיארו
מנהלת מותג: הילי ארנון
מנהלת תוכן: סנדרה ולר - אסף
צוות הפקה שטראוס: שירה לוי ונועה אביאני
עוד ב-
משרד פרסום
סמנכ"ל קריאייטיב: מיכאל קוטקס
מנהלת לקוח: ליאור גלעד
סמנכ"לית אסטרטגיה: אירית שפייזמן
מנהל קריאייטיב: קובי כהן
קופירייטרית ראשית: יעל קורן
מנהלת קריאייטיב דיזיין: ג'ני חודורקובסקי
מנהלת קריאייטיב דיגיטל: מיכל מרזין
צוות קריאייטיב: הגר ארוץ, רון פולק, אליהו גל, רעות קדמון ונוי יעקב
תקציבאית: ענת שפיגלמן
מפיק: איתי דור
פלנרית: איילת אספורמס
טראפיק: דניאל ג'אקוד טימור
סמנכ"ל קריאייטיב: מיכאל קוטקס
מנהלת לקוח: ליאור גלעד
סמנכ"לית אסטרטגיה: אירית שפייזמן
מנהל קריאייטיב: קובי כהן
קופירייטרית ראשית: יעל קורן
מנהלת קריאייטיב דיזיין: ג'ני חודורקובסקי
מנהלת קריאייטיב דיגיטל: מיכל מרזין
צוות קריאייטיב: הגר ארוץ, רון פולק, אליהו גל, רעות קדמון ונוי יעקב
תקציבאית: ענת שפיגלמן
מפיק: איתי דור
פלנרית: איילת אספורמס
טראפיק: דניאל ג'אקוד טימור
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה