תרבות ופנאי

נטלי דדון חושפת בכאב: "דופק עולה, זיעה ודמעות ללא שליטה"

על רקע הפיגוע בבסיס גלילות וההודעה הכואבת על מותם של ארבעה לוחמים בדרום לבנון, נטלי דדון שיתפה את העוקבים שלה בתחושותיה. נטלי דדון: "ברגע אחד של ידיעה על אסון, הכל נעצר והמחשבות על החיים מתחילות לרוץ"

מערכת ice |  2
נטלי דדון (צילום יוטיוב/ ערוץ 24)
הדוגמנית נטלי דדון מרבה לשתף את עוקביה ברשת החברתית אינסטגרם בחייה האישיים. בסטורי שפורסם בחשבון האינסטגרם שלה, נטלי דדון שיתפה בתחושותיה בנוגע לפיגוע שהתרחש בבסיס גלילות ולהודעה הכואבת כי ארבעה לוחמים נפלו בקרב בדרום לבנון. 
"איך נבנית אצלי חרדה?!.... ברגע אחד של ידיעה על אסון, הכל נעצר והמחשבות על החיים מתחילות לרוץ. הדאגה לפצועים וההזדהות עד לרמה שאני כבר מרגישה שאני בעצמי בתוך האירוע", כך כתבה בכאב נטלי דדון. 

(צילום: natalydadon@)
על אף שהיא מרבה לטפל בתחושת החרדה בשלל דרכים שונות, הדוגמנית המפורסמת מציינת כי היא מתקשה ליישמם במבחן המציאות. "הכלים של הטיפול שלי נושרים ממני והחרדות משתלטות. דופק עולה זיעה בשפם ודמעות ללא שליטה".
עוד כתבה נטלי דדון: "באיזה עולם אני מגדלת ילד ולמה אני לא יכולה לשלוט כל הזמן בכל רגש קיים ולהשתמש בכל הכלים שאיתם אני עוזרת לאחרים כאלו שנכנסים בדיוק כמוני למקומות מאתגרים? העולם כאילו רץ ואת משותקת לך. 
מרגישה לא משמעותית כשאת לא יכולה בעצמך להציל ולמנוע את האסון הבא או את ההוא שהיה. זה בסדר לא לשלוט בכל רגש, זה בסדר לעצור, זה בסדר לקחת רגע לנשום, וזה הכי בסדר להודות שלא נצליח לתקן את העולם כולו ושאנחנו לא שולטים בהכל".

(צילום: natalydadon@)
בסטורי נוסף שפרסמה, נטלי דדון העניקה לעוקבים שלה מספר טיפים להקלה על תחושת החרדה. תחילה יש לזהות את המחשבות הטורדניות והמאתגרות שמעסיקות אותנו ברגע הנוכחי.
דדון ציינה בפני עוקביה, כי אנו בוחרים כיצד להגיב לאותן מחשבות מאתגרות ומפחידות. "למחשבה: 'אני לא יכולה לעזור. אפשר להוסיף 'אני יכולה לעזור לעצמי עכשיו להירגע ולהתרכז במה שבשליטתי'", כך כתבה הדוגמנית. 


(צילום: natalydadon@)
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    את מי היא מעניינת
    עדנה 10/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את מי היא מעניינת?
    סגור
  • 1.
    את באמת לא משמעותית. למה נותנים לך בכלל מקום באתר?
    י ש ר א ל י 10/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין בה כלום, סתם ביביסטית.
    סגור