ויראלי

נטלי דדון לגרושה של בן זוגה: "סחבתי איתי כותרת של מפרקת משפחות"

נטלי דדון, שנמצאת בזוגיות ארוכה (כולל כמה פרידות בדרך) עם איש העסקים עמית פרליס, חולקת מפגש לא צפוי עם הגרושה של בן זוגה, ליהיא פרליס. "עברנו דרך, ולא הכל היה קסום, רחוק מזה אפילו", הודתה הדוגמנית ואושיית הרשת

מערכת ice | 
נטלי דדון (צילום יוטיוב/ ערוץ 24)
דדון, שאירחה את פרליס בפודקאסט שלה "את הקול", סיפרה על המפגש החורק הראשוני בין השתיים שהפך לחברות:
"תכירו, ליהיא, חלק מכובד מהעבר של אהוב ליבי", הציגה דדון את האורחת שלה באינסטגרם, ושיתפה עד כמה התיקון של חוויית הגירושים של הוריה היה חשוב לה: "מהבית שלי יצאתי כשאני יודעת שגירושים זה מכוער, שאבא נעלם, יש אווירה קשה והמון אשמה. עושה לי המון נחת לדעת שכולם בטוב בסביבה שלי, גם לילדה שהייתי וגם לילדים של עמית, ליהיא ושלי". כזכור, לדדון ופרליס יש ילד משותף, ריף, בנוסף לשני ילדיו של איש העסקים מנישואיו ללהיא.
דדון המשיכה ותיארה את הקשר הלא שגרתי עם מי שהייתה אשתו הראשונה של בן זוגה: "הורמו כמה גבות כשאני בדרך לארוחת ערב עם ליהיא, יחד בימי הולדת לילדים, וכן, עברנו דרך, ולא הכל היה קסום, רחוק מזה אפילו. היום אני קוראת לה חברה ויותר מזה,
היא האמא של האחים של הילד שלי. מישהו בשפה העברית החליט שקוראים לזה גרוש/ גרושה. אני פחות מתחברת", הדגישה דדון.
בפודקאסט עצמו, דדון שיתפה את הריקושטים שקיבלה בתחילת הקשר עם בן זוגה: "אף אחד לא היה מודע לכמה זמן אתם לא ביחד או לאיזו תמונה נכנסתי...תמיד היה את המקום הזה של 'נטלי מפרקת משפחות', כל הכותרת המאוד קשה שסחבתי איתי".
 
 
בהמשך חלקו השתיים את הדרך שעשו לכיוון מציאות הרמונית לה שותפים כל בני המשפחה. "המקום שלנו היה תהליך. זה לא קרה ביום, אבל כן, אפשר אחרת" סיכמה דדון.  
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה