תרבות ופנאי

שנה למלחמה: פסטיבל מספרי הסיפורים המסורתי משנה כיוון

ברקע שנה למלחמה, התקיים אירוע מיוחד בו רוקחים מרחבי הארץ נפגשו כדי לשתף בחוויותיהם במסגרת פסטיבל מספרי סיפורים. דוד פפו, יו"ר הסתדרות הרוקחים, מסר: "הרוקחים עמדו בחזית בזמן המלחמה, לא רק כאנשי מקצוע אלא כמוקד של יציבות ונחמה לציבור"
מערכת ice | 
יוסי אלפי (צילום יוחנן הראל)
ברקע שנה למלחמה, נערך אירוע ייחודי ומרגש בו רוקחים מכל רחבי הארץ נפגשו כדי לשתף בחוויותיהם במסגרת פסטיבל מספרי סיפורים, שהונחה על ידי מספר הסיפורים המוכר, יוסי אלפי. האירוע סיפק במה לרוקחים לחלוק את סיפוריהם האישיים מהתקופה המאתגרת והמטלטלת בה שירתו את הציבור מבתי המרקחת.
הרוקחים שיתפו בסיפורים מרגשים על חיי היום-יום שלהם בזמן המלחמה – הרגעים הקטנים של חמלה ותמיכה שהם העניקו ללקוחות שהגיעו לקבל טיפול רפואי ונפשי. לצד ההתמודדות עם העומסים, הרוקחים הפכו לא רק למקור רפואי, אלא גם למשענת רגשית למטופלים, במציאות הקשה שפקדה את כולנו.
יוסי אלפי, אשר הנחה את הערב, תיאר את החוויה כמרגשת ועמוקה, והדגיש את חשיבותם של הרוקחים בתקופות משבר: "בערב הזה, כחלק מפסטיבל מספרי הסיפורים, הרוקחים הפכו למספרי סיפורים בעצמם והביאו אל הבמה את רגעי החסד והחמלה שקרו מאחורי הדלפקים".
עוד ציין אלפי: "הפסטיבל הזה תמיד הדגיש את חשיבותו של הסיפור האישי, והפעם הרוקחים שיתפו איך בעיצומה של מציאות מטלטלת, הם הפכו את העשייה היומיומית שלהם למקור של תמיכה ואנושיות. הרוקחים הם, בסופו של דבר, מגשרים בין הצורך הרפואי לרגעים של הקשבה ולב".
דוד פפו, יו"ר הסתדרות הרוקחים, מסר: "הרוקחים עמדו בחזית בזמן המלחמה, לא רק כאנשי מקצוע אלא כמוקד של יציבות ונחמה לציבור. הם לא רק סיפקו תרופות, אלא גם אוזן קשבת וחיוך בזמן שהכל מסביב רעד. זהו סיפור של מסירות אמיתית לתפקיד ושל אכפתיות כלפי הקהילה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה