תרבות ופנאי

הזמר האהוב נפגע בתאונת דרכים בדרכו להופעה: "עבר עלינו יום לא פשוט"

הזמר האהוב מעורר השראה חווה תאונת דרכים בדרכו להופעה אך מדגיש את החשיבות של כוח רצון וחיוביות. הוא מבטא אופטימיות ומחויבות לקהל למרות תאונת הדרכים שעבר מוקדם יותר באותו היום
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
הזמר בן צור היה מעור היום (שני) בתאונת דרכים בדרכו להתארח בהופעה של הזמר קובי פרץ בזאפה גני יהושוע. לפי בדיווחים, רכבו של צור התנגש בעמוד הממוקם על המדרכה.
בסטורי שפרסם לאחר התאונה, בן צור ניחן את מעריציו והדגיש כי הוא מתכוון להגיע למופע כמתוכנן. "תודה לה' עבר עלינו יום לא פשוט", כתב צור, "הכי חשוב שאנחנו בריאים ושלמים. סעו בזהירות ושמרו על עצמכם, החיים לא צפויים". למרות המקרה, הוא הביע אופטימיות רבה וציין כי הוא מגיע להופעה עם אנרגיה גבוהה: "מגיעים היום בשיא האנרגיה לגני יהושוע להתארח במופע של קובי פרץ, מחכה לפגוש אתכם".
מתוך עמוד האינסטגרם: ben.zur@
השיר שלו "אבא", מתמקם בהצלחה במצעד הלהיטים של ישראל, כשהוא מחזיק במקום גבוה במשך 32 שבועות. התאונה עוררה דאגה בקרב מעריציו, אך התגובה החיובית שלו משדרת מסר של עוצמה ויכולת להמשיך הלאה גם לאחר חוויות קשות. הציפייה להופעה היום בזאפה גני יהושוע מצביעה על מקצועיותו ורצונו להעניק לקהל חוויה מוזיקלית בלתי נשכחת, גם לאחר אירועים לא מתוכננים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה