תרבות ופנאי

אביבית בר זוהר בווידוי כואב: "לא עשיתי את זה מאז שאבי נפטר"

אביבית בר זוהר סיפרה לעוקבים שלה באינסטגרם כי מאז שאביה נפטר היא לא קיימה את מצוות ארבעת המינים בחג הסוכות. בסרטון שהעלתה לחשבון האינסטגרם, חשפה הידוענית מי זיכה אותה במצווה החשובה | צפו
מערכת ice | 
אביבית בר זוהר (צילום אינסטגרם/ אביבית בר זוהר)
אביבית בר זוהר מרבה לשתף את עוקביה ברשת החברתית אינסטגרם בחייה המעניינים. מוקדם יותר היום (שני) אביבית בר זוהר העלתה סרטון לחשבון האינסטגרם שלה, בו היא תיעדה את עצמה מבצעת את מצוות ארבעת המינים.  
"כבוד הרב התקשר אליי ושאל: 'אביבית, האם בירכת על אתרוג ולולב?' אמרתי לו: 'כבוד הרב, לצערי מאז שאבא שלי נפטר, לא'. הוא אמר לי 'אביבית אני בדרך'", סיפרה הידוענית לעוקביה ברשת החברתית אינסטגרם. 
 
 בר זוהר פנתה למרדכי חסידים הידוע כרב של הסלבס, ואמרה: "קודם כל, זיכית אותי, באמת בורא עולם שלח אותך כי לא עשיתי את זה וגם לא עשיתי סוכה". בסרטון נוסף שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, ביצעה בר זוהר את מצוות ארבעת המינים.
לאחר שהודתה בשנית לרב חסידים, השיב לה האחרון: "את השליחה הכי גדולה של הקדוש ברוך הוא. מה שאת עושה לעם ישראל, הקדוש ברוך הוא רואה הכל. את מכבדת כל אדם ואתה עושה למען הזולת ועושה להם מצוות  לכבוד הקדוש ברוך". 

הרב מדרכי חסידים המשיך לברך את הידוענית אביבית בר זוהר ואמר: "הקדוש ברוך הוא רואה הכל ובזכות זה, הוא ימציא לך את הזיווג שתשמחי בו ובעזרת השם תזכי לבנים ובנות, לאושר ולכבוד והצלחה וחיים טובים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה