תרבות ופנאי

כוכבת "האח הגדול" בחשיפה מפתיעה: "אהבה גדולה שלי" | צפו

לאחר הפרידה המתוקשרת מדיג'יי שארפ, פרידה עוזיאל מספרת כיצד התחילה להתקרב לדת. פרידה עוזיאל: "אני יהודייה ואף אחד לא ייקח את זה ממני" | צפו
מערכת ice | 
פרידה עוזיאל, דיירת האח הגדול עונה 6 (צילום רן יחזקאל)
פרידה עוזיאל, כוכבת תוכנית הריאליטי "האח הגדול", עלתה לאחרונה לכותרות בעקבות הפרידה המתוקשרת מבן זוגה לשעבר דיג'יי שארפ. בסרטון שהעלתה לחשבון הטיקטוק שלה, סיפרה כוכבת "האח הגדול" על החיבור שלה לדת, לאחר שהזכירה את תאריך הפטירה של רבי נחמן מברסלב
בעקבות אותו סרטון שהעלתה לרשת החברתית, בו כתבה: "היום יום פטירתו של הרבי נחמן, הרב שבזכותו התאהבתי ביהדות מחדש", ספגה פרידה עוזיאל עקיצה מגולש בטיקטוק. "רק שלא תטוסי לקבר שלו ותעשי עליו טווארק", כתב לה.
לאחר שנחשפה לאותה תגובה עוקצנית, מיהרה פרידה עוזיאל לפרסם סרטון בטיקטוק. "להגיד דבר כזה זה חמור מארץ החמורים. זה לבזות את הצדיק. כי אני אישה עם שכל ולפני הכל יש לי כבוד", אמרה עוזיאל. לאחר מכן, הסבירה כוכבת הריאליטי על הקשר שלה לרבי נחמן מברסלב. 
"כשהייתי בת 22 התחלתי לקרוא על רבי נחמן, על זה שצריך לעשות התבודדות. לצאת לטבע ולשפוך את שעל ליבך ושזה ייענה כמו תפילה. הוא אמר שהוא רב לדור שהוא בלי אלוהים וזה ממש סקרן אותי. התחלתי לקרוא סיפורי מעשיות וסופר התחברתי ולקחתי משם מלא דברים לחיים. 
מפה לשם, תמיד ראיתי נשים בפייסבוק שנוסעות לאומן והן כותבות 'הרבי הזמין אותי'. לא הבנתי את זה. חודש לפני היום הולדת שלי הרבי הזמין אותי, וואלה הרבי הזמין אותי. באותה תקופה הייתי מנהלת סושיאל ועבדתי עם עסק באוקראינה, משרד פרסום של ישראלים והוא (המנהל שלה) ביקש שאני אבוא ואני אעשה הרצאה למחלקה על מה זה סושיאל מדיה. הוא קנה לי כרטיס טיסה לאוקראינה ודאג לי למקום לישון וכו'".
לדברי עוזיאל, אותה הזדמנות חד פעמית הביאה אותה להבנה כי הרבי מברסלב הזמין אותה להגיע לקבר שלו הממוקם האומן. "אמרתי, בואנה אני כבר באוקראינה, אז מה אני לא אסע לרב? הרבי הזמין אותי. ככה באמת עשיתי. טסתי לעשות את ההרצאה ואחר כך נסעתי לאומן ליום ההולדת שלי והיה לי מדהים". 
בהמשך דבריה, סיפרה פרידה עוזיאל כי בזכות הרבי מברסלב היא הצליחה להתחבר לדת: "זו אהבה שלי גדולה, באמת. המסר הגדול שיש לי מהסרטון הזה הוא שאנחנו יהודים ואני יהודייה ואף אחד לא ייקח את זה ממני. לאהוב את השם ולדבוק בדרך ארץ לא צריך להיות חסידה בשביל זה. יש ביהדות כל כך הרבה דברים יפים של איך להתנהג כבני אדם. אז כן, אני גם רוקדת טווארק ואני גם עושה צחוקים ואני גם הייתי בקבר של הרבי נחמן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה