תרבות ופנאי

הזמר המפורסם חושף את הסיבה שעזב את הבית: "הייתה לי הרגשה שאני כלוא"

אחרי שנישא בשנית לאישה הצעירה ממנו בקרוב ל-30 שנה, הזמר, החזן והשחקן, דודו פישר, מסביר מדוע נטש אותה ברגע הקשה של חייה ואיך הקאמבק שלהם קשור להיותה ממוצא מזרחי

מערכת ice | 
ריב-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
פישר כזכור, היה נשוי משך 40 שנה לטובה, להם שלושה ילדים בוגרים משותפים. לאחר גירושיו נישא בשנת 2015 לרויטל אליה, מפיקה הצעירה ממנו ב-29 שנה והשניים הביאו יחד לעולם בן משותף – שהצטרף גם לשלושת ילדיה של אליה מנישואיה הקודמים.
בני הזוג שנישאו בקול גדול והצהירו בפומבי על אהבתם, התגרשו בשנת 2022 לאחר שפישר עזב את הבית בעיצומה של מגפת הקורונה ושבוע לאחר מות אביה של אליה.
למרות שפישר טען לאחר הגירושין כי היה "מסונוור ואידיוט" ואף התחרט על המהירות בה עזב את אשתו הראשונה, הזמר ואשתו השנייה עשו קאמבק מפתיע ונישאו מחדש השנה.
בראיון ל"לאשה", פישר מסביר מה קרה לו: "הרגשתי שלא טוב לי וגם לא טוב לה. שנינו הבנו שאנחנו לא במקום טוב בזוגיות. הייתה לי הרגשה שאני כלוא ולא יכול לעשות כלום. היו המון לחצים והשלכתי אותם עליה, פשוט קמתי ועזבתי. עד היום אני מתפלל כל בוקר ואומר, 'חטאתי, עוויתי, פשעתי', כי לא עשיתי את זה בצורה נכונה. אני מקווה שרויטל סלחה לי".

צילום: Yossi Zeliger/FLASH90
אליה שסיפרה בראיון שאכן סלחה לפישר, טענה שמה שחיבר שוב בין השניים היא מלחמת חרבות ברזל: "הפרידה עשתה לנו טוב מבחינת הקשר", העידה. "אני למדתי לא לוותר על הכול. היו מצבים שהייתי מתביישת ברקע שלי, בעצם היותי מזרחית, הייתי מולו באלטרואיזם מוגזם. אני במסירות נפש תמיד, אבל לא עד כדי כך שאתן למישהו אחר לרמוס אותי חלילה, וביני ובין דודו היו גם מצבים כאלה. היום אני יודעת לשמור על עצמי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה