ויראלי

הזמר האהוב בחשיפה מטלטלת: "הוא התעלל בי מינית בגיל 16"

סולן להקת "סם 41", דריק ויבלי, הוציא ספר זיכרונות חדש בו טען כי מי ששימש כמנהל של הלהקה לשעבר, גרג נורי, התעלל בו מינית בשנותיה הראשונים של הלהקה: "הוא רצה שליטה מוחלטת. לא יכולנו לדבר עם אף אחד מלבדו"
מערכת ice | 
זמר - אילוסטרציה (צילום shutterstock)
סולן להקת "סם 41", דריק ויבלי, הוציא ספר זיכרונות חדש בשם "אסון מהלך, חיי דרך גן עדן וגיהנום", בו הוא יוצא בחשיפה מטלטלת ומאשים את מנהלו לשעבר, גרג נורי, כי הוא "התעלל בי מינית כשהייתי בן 16".
ויבלי, סולן להקת הרוק הקנדית האגדית, טוען כי עבר התעללות קשה בשנותיה הראשונות של הלהקה, כשהיא בן 16, בעוד נורי היה אז בן 32. תחילה, נורי היה כותב ומפיק בלהקה, ובהמשך הפך להיות המנהל הראשון שלה.
בספרו של ויבלי הוא חשף לכאורה כי "לגרג הייתה דרישה כדי להיות המנהל שלנו - הוא רצה שליטה מוחלטת. לא יכולנו לדבר עם אף אחד מלבדו, כי עסקי המוזיקה 'מלאים בנחשים ושקרנים' והוא היה האדם היחיד שיכולנו לסמוך עליו".
לטענתו של ויבלי, הוא חווה מספר פעמים התעללות מינית על ידי נורי. בפעם הראשונה, טען כי מנהלו לשעבר הגיש לו אלכוהול, נתן לו סם מסוג אקסטזי, הוביל אותו לשירותים שם נישק אותו בכוח. בהמשך חשף כי מי ששם סוף לכך הוא חבר משותף של השניים, שגילה על הדבר ממנו.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה