תרבות ופנאי

הלחץ עבד: במארוול שוקלים לפטר השחקנית הישראלית מהפקת הענק

השחקנית הישראלית שירה האס, רשמה הישג עצום כשהיא נבחרה לגלם את גיבורת העל הישראלית "סברה" ביקום הקולנועי של מארוול. הליהוק, הוביל להפעלת לחץ מצד ה-BDS ותגובות זועמות של המעריצים שאיימו להחרים את הסרט בגללה. כעת, נראה שהלחץ עשה את שלו ובמארוול שוקלים בחיוב לחתוך את האס החוצה
עידו מור | 
מארוול (צילום shutterstock)
השחקנית הצעירה שירה האס, הספיקה בקריירה הקצרה שלה לרשום שורה של הישגים מרשימים למדי. תחילה היא כיכבה על המסך המקומי בשורה של תפקידים ואף זכתה בשני פרסי אופיר. בהמשך היא החלה לשחק גם בהפקות בינלאומיות, אך האס חייבת את הפריצה הבינלאומית שלה לסדרת הדרמה של נטפליקס "המורדת", בה היא שיחקה בתפקיד הראשי.
בספטמבר 2022, נחשף לראשונה שהאס תצטרף ליקום הקולנועי של אולפני מארוול. כפי שנחשף דאז, השחקנית הצעירה תגלם את דמותה של גיבורת העל הישראלית "סברה". תחילה, דווח שהאס תופיע בסרט "קפטן אמריקה עולם חדש ומופלא" החלק הרביעי בסדרת סרטי "קפטן אמריקה". אך כעת, דיווחים בכלי תקשורת ברחבי העולם טוענים שבמארוול שוקלים כעת להתקפל ולבטל את השתתפותה של האס בשל היותה של הדמות ישראלית.
גיבורת העל "סברה" אותה האס תגלם הוצגה בספרי הקומיקס של מארוול כסוכנת מוסד בעלת כוחות על, אך בחודש יולי האחרון עם צאת הטריילר הראשון של הסרט, הרשת הוצפה בתגובות זועמות ואף החלה מחאה חברתית שקוראת למעריצי סרטי מארוול ברחבי העולם להחרים את הסרט רק בגלל השתתפותה של האס.
אלו, מצטרפים לניסיונות והלחץ שהפעילה תנועת ה-BDS שטרם תחילת הצילומים ניסתה לגרום לאולפני מארוול להוציא את דמותה של האס מעלילת הסרט. לפי שעה נראה שהשילוב של הקריאות לחרם מצד המעריצים והלחץ של תנועת ה-BDS עשה את שלו ויצר דאגה בקרב מפיקי הסרט. 
לפי דיווחים מעבר לים אולפני מארוול שוקלים כעת לבצע שינויים בדמותה של האס ואף שוקלים בחיוב לערוך החוצה את כל הסצנות בהן היא מופיעה וכל התייחסות לישראל. האלטרנטיבה המובילה היא להציג את "סברה" כסוכנת לשעבר של ארגון "האלמנה השחורה". נכון לזמן כתיבת שורות אלו אולפני מארוול לא הוציאו התייחסות רשמית לנושא ומדובר בשמועות בלבד, על כן רק נותר לקוות שכל זה לא יקרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה