תרבות ופנאי

אבל בעולם התרבות: המוזיקאי האהוב נפטר בגיל 70

פרדי סאלם, הגיטריסט המפורסם של להקת The Outlaws, נכנע למחלה קשה והלך לעולמו: "אני כותב את זה עם לב שבור, ואני חסר מילים", ספד לו חברו הטוב
מערכת ice | 
פסטיבל (צילום shutterstock)
אבל גדול לעולם המוזיקה. פרדי סאלם, הגיטריסט המפורסם של להקת The Outlaws, הלך לעולמו. בהודעה שפורסמה בפייסבוק על ידי דן זון, חברו הקרוב של סאלם, נמסר כי הוא נפטר בגיל 70 לאחר מאבק במחלה קשה. "אני כותב את זה עם לב שבור, ואני חסר מילים," כתב זון.
הוא המשיך ואמר: "הבוקר, בשעה 10:15, העולם איבד מוזיקאי מדהים וחבר נהדר, פרדי סאלם, הגיטריסט לשעבר של The Outlaws ואמן קלטות ידוע ברחבי העולם. (פרדי) נפטר מסיבוכים של סרטן."

דן זון ציין כי "לפני כשנה הוא הגיע אליי ואמר לי שהוא חולה וביקש ממני לא לדבר על כך, ואני הבטחתי לו שאני לא אגיד דבר." הוא גם הוסיף, "הוא בחר לא לעבור טיפולים כי היה מדובר בסרטן בכבד, והוא אמר שאין ממש תרופה או עזרה. הוא לא רצה את הטיפולים. הוא המשיך לחיות את חייו ולזעזע את העולם בדרך!"
"אני אסיר תודה על כך שתמיד כללת אותי בכל כך הרבה פרויקטים והאמנת בי. רבים מכם ירגישו כך גם. יהיו לי עוד פרטים לגבי ההלווייה אחרי שאדבר עם הבן שלו. אני יודע שלחלק מכם יהיו שאלות, אל תהססו לפנות אליי," כתב זון בסיום ההודעה. "אלוהים יברך אותך, חבר שלי, ורוק איתם בשמיים."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה