תרבות ופנאי

השחקן ההוליוודי מותקף באכזריות: הביע תמיכה במשפחות החטופים

השחקן ההוליוודי בן סטילר פרסם פוסט תמיכה במשפחות החטופים שיקיריהם נרצחו בשבי וקיבל תגובות נאצה מיהודים ברחבי העולם
מערכת ice | 
שחקן קולנוע-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
לאחר האובדן שהמדינה חוותה השבוע, בן סטילר השחקן ההוליוודי, האמריקאי-יהודי פרסם בחשבון ה-X שלו פוסט תמיכה במשפחות החטופים שיקיריהם נרצחו בשבי . "אני שולח אהבה ותמיכה למשפחותיהם של החטופים שחייהם נלקחו מהם באכזריות רבה. כל כך הרבה אנשים חולקים את הכאב הזה. הלב של משפחתי יוצא אליכן."
 
השחקן קיבל תגובות לא נעימות שנכתבו על ידי יהודים. לדוגמה, אחד כתב בתגובה " ועדיין, אתה רוצה להצביע לקמאלה האריס! אתה כזה מטומטם מזויף, ההורים שלך מתהפכים בקברם! אני מתבייש לקרוא לך חצי יהודי, אתה נאצי" ואחד נוסף כתב דבר דומה "אתב מזויף. אביך היה נגעל ממך. האם זו הגרסה שלך להצליב אצבעות מאחורי הגב בזמן שאתה משקר ליהודים ישרים?"
סטילר הביע תמיכה במועמדת הדמוקרטית לנשיאות, קמלה האריס. זאת הסיבה שקיבל תגובות נאצה מיהודים ברחבי העולם. "אתה תומך בממשל ביידן האריס שתומך בגלוי בשנאה הזו נגד יהודי אמריקה" בנוסף לתגובה זו צורף סרטון של מחאה שהתקיימה בניו-יורק לאחר ההודעה על הירצחם של החטופים.
 
גם השחקנית גווינת' פאלטרו, שיתפה את תמיכתה מול 8.7 מיליון עוקביה לאחר האסון "למשפחות של כל חטוף שחייו נלקחו ממנו - אני חושבת עליכם כל יום במשך 11 חודשים, אבל היום הלב שלי איתכם", כתבה פאלטרו לעיניי 8.7 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם.

צילום: Inastagram/@gwynethpaltrow
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה