תרבות ופנאי

גל גדות מול מיליוני עוקביה: "שרדו כמעט 11 חודשים ונרצחו ע"י חמאס"

גל גדות שיתפה היום (ראשון) עם 108 מיליון עוקביה באינסטגרם, את הבעת צערה על הירצחם של 6 החטופים שגופותיהם הוחזרו מרצועת עזה
מערכת ice | 
גל גדות (צילום shutterstock)
גל גדות, השחקנית הישראלית פרסמה היום (ראשון) בחשבון האינסטגרם שלה הזדהות עם האבל הישראלי שנפל עלינו היום בבוקר. לגדות יש 108 מיליון עוקבים והיא השתמשה בפלטפורמה להעלות מודעות לאנשי העולם.
גדות כתבה: "הם שרדו כמעט 11 חודשים בשבי ואז נרצחו על ידי חמאס", כתבה גדות והמשיכה בכאב את מה שמדינה שלמה מרגישה מאז הבשורות הקשות על חילוץ ששת הגופות מעזה: "אנשים שהפכו לחלק בלתי נפרד מהלב שלנו, משפחות שחיכו כל כך הרבה זמן בשביל סוף אחר, הלב שבור לחתיכות היום".

צילום: Instagram/@gal_gadot
ייתכן שהצהרת תמיכה זו עלולה לפגוע בקריירה של גדות במובן מסויים. אך היא מעולם לא הסתירה את היותה ישראלית ותמיד מביעה את דעתה.
כזכור, גדות משחקת את המלכה הרעה בסרט החדש של שלגיה ליד רייצ'ל זגלר שהתבטאה בעבר נגד מדינת ישראל: באמצע חודש יולי השנה היא פרסמה סטורי שבו מופיע הכיתוב "שחררו את פלסטין". גם לה גדות הגיבה וכתבה: "רק אהבה יכולה להציל את העולם", והוסיפה את הציטוט: "חשיכה לא יכולה לגרש חשיכה, רק אור יכול לעשות זאת. שנאה לא יכולה לגרש זאת רק אהבה יכולה לעשות זאת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה