תרבות ופנאי

גל גדות קוטפת עוד תפקיד נחשק בהוליווד: צפו בטריילר שכולם ציפו לו

אמש התקיים כנס ה-D23, שבו דיסני חשפה כמה מתכניה המתוכננים לשנים הקרובות. וגם חשפה תפקיד מפתיע בסרט אייקוני, שבו לוהקה שחקנית ישראלית שכולנו אוהבים.
מערכת ice | 
גל גדות בסרט שלגיה (צילום יוטיוב/ Walt Disney Studios)
דיסני חשפה בכנס ה-D23 השנתי שלה, חידוש "לייב אקשן" לסרט האהוב שלגיה. שבו תופיע בתפקיד המלכה הרעה, השחקנית הישראלית גל גדות. שלצידה תשחק רייצ'ל זגלר, כוכבת "משחקי הרעב", בתור שלגייה.
כזכור גדות שיחקה את וונדר וומן ביקום הקולנועי של DC משנת 2013. ולכן הודעה על תפקידה החדש מפתיעה במיוחד. תגובתה על התפקיד החדש: "זה היה כיף מאוד להגיע ולעשות משהו שונה לחלוטין מכל מה שעשיתי אי פעם." והוסיפה על דמות המלכה הרעה: "היא טעימה, רעה וקסומה".

גל גדות בתור המלכה הרעה (צילום: מתוך עמוד היוטיוב Walt Disney Studios)
תאריך יציאת הסרט נדחה בשנה, בגלל שביתת התסריטאים הגדולה שהשפיעה על הוליווד. למרות הדחייה, הציפיה לגרבת הסרט החדש נשארה גבוהה. הסרט החדש מבטיח לשלב אלמנטים מוכרים מהברט המקורי יחד עם נרטיב חדש ומעצים עבור שלגיה.
הסרט שלגיה יצא בשנת 1937, הוא סרט האנימציה באורך מלא הראשון שאי פעם שדיסני הוציאה. עד היום הסרט נחשב לאחד הסרטים הפופולריים ביותר בהיסטוריה של הקולנוע, ושל דיסני בפרט. שלגיה היא הדמות הראשונה שקיבלה כוכב בשדרת הכוכבים של הוליווד, והיא בין הדמויות המצוירות היחידות שזכו בכבוד זה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה