תרבות ופנאי

לא נותרה עין יבשה: זוכת האח הגדול בחגיגה מרגשת במיוחד

יובל מעתוק זוכת "האח הגדול" 2023, הגיע לחגוג את יום הולדתה בהופעה של איתי לוי בקיסריה יחד עם אחיה התאום קובי. האחים לא הותירו עין אחת יבשה
עדי כולי | 
האח הגדול (צילום פלאש 90/ אורן בן חקון)
אמש (רביעי), זוכת האח הגדול יובל מעתוק נצפתה חוגגת את יום הולדתה יחד עם אחיה התאום קובי בהופעה של איתי לוי בקיסריה. האחים ישבו בשורה הראשונה ליד אימו של איתי לוי שהגיעה לצפות בהופעה.
 
יובל מעתוק מנשקת את אחיה בלחי (צילום: עדי כולי)
לוי ניגש למעתוק ולאחיה ושר יחד איתם. הוא העביר לקובי את המיקרופון ונתן לו לשיר. הקהל התרגש כולו לראות את המפגש של שלושתם. כזכור, אחיה קובי נמצא על הרצף האוטיסטי ולזוג התאומים יש קשר הדוק ומיוחד. במהלך ההופעה, היא נצפתה מחבקת את קובי ומעניקה לו נשיקה על הלחי.
 
יובל מעתוק ואחיה קובי שרים עם איתי לוי (צילום: עדי כולי)
מעתוק, העלתה לרשתות החברתיות פוסט ואליו צירפה תמונות משותפות שלה ושל קובי מימי הולדת לאורך השנים. בפוסט היא איחלה מזל טוב לרגל יום הולדתם וכך כתבה, "שרק תהיה לי מאושר! זכיתי בך לכל החיים, אני אוהבת אותך קובי." בסטורי היא שיתפה את עוקביה שזאת הפעם הראשונה של קובי בהופעה בקיסריה.

צילום: Instagram/@yuval_maatook

צילום: Instagram/@yuval_maatook
כזכור, בשנת 2023 מעתוק, זכתה בעונה ה-13 של תוכנית הריאלטי "האח הגדול", המשודרת ברשת 13. במהלך שהותה בבית היא דיברה וסיפרה ללא הרף על אחיה המיוחד ועל הקשר שיש ביניהם. בבית האח, היא חזרה פעם אחר פעם על המוטו שלה: "אוטיסט זה לא קללה"
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה