תרבות ופנאי

כוכבי "האח הגדול" מתחתנים: לא תאמינו מי יגיע לחגוג עמם

מזל טוב: ברגעים אלו ממש מתקיימת החתונה המרגשת של כוכבי "האח הגדול", ספיר בורגיל ואברהם אקלום. על פי הפרסום של "ישראל בידור", שי ושניר בורגיל צפויים להגיע לחתונה של השניים

מערכת ice | 
ספיר בורגיל ואברהם אקלום (צילום אינסטגרם)

העונה הקודמת של תוכנית הריאליטי "האח הגדול" הובילה ללא מעט מערכות יחסים רומנטיות ואף מספר חתונות מרגשות. לאחר שאליאב טעטי ובר כהן, אשר השתתפו בתוכנית הריאליטי הפופולרית, שברו את הכוס במרץ האחרון, היום (שלישי) מתקיימת חתונתם המרגשת של ספיר בורגיל ואברהם אקלום


(צילום: sapir_borgil_@)


על פי הפרסום של "ישראל בידור", אם לא יתקיימו שינויים של הרגע האחרון, אחיה של ספיר, שניר בורגיל ואשתו ההריונית שי, יגיעו לחתונה של הזוג.  כזכור, אמש (שני) פורסם כי ספיר בורגיל, כוכבת "האח הגדול", חגגה את טקס החינה והפרשת החלה שלה לקראת חתונתה עם אברהם אקלום. 

נזכיר, ספיר בורגיל ואברהם אקלום לא נכחו בחתונה של שניר בורגיל ושי לי, זאת בעקבות סכסוך ענק שניצת בין הצדדים. על אף המתיחות הממושכת,  במהלך טקס הפרשת החלה והחינה, החליטה ספיר בורגיל לברך את אשתו של אחיה, שי לי בורגיל, אשר נמצאת בהיריון מתקדם. הרבנית שהנחתה את הטקס המרגש, בירכה את ההיריונית הצעירה בלידה קלה, כאשר ברקע בורגיל משיבה לדבריה באמירת "אמן". 
 

"שי לי עופרי בת לומי, בעזרת השם יתברך, יהי רצון שהקדוש ברוך הוא יברך אותך ללידה קלה כתרנגולת. יהי רצון בעזרת השם יתברך שתיכנס לבית היולדות ותצא בידיים מלאות. תהיי בריאה ושלמה והתינוק בריא ושלם", כך בירכה הרבנית את שי לי בורגיל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה