ויראלי

אייל גולן נגד כוכב "האח הגדול": "דור שמחרף את נפשו"

כוכב "האח הגדול", גיא איתן, יצא במתקפה חסרת תקדים נגד בני הנוער בישראל: "אתם מסריחים. מיץ של הזבל. אף אחד לא נאמן לאף אחד, כולם משקרים את כולם, בוא'נה לאן אנחנו מגיעים". אייל גולן לא נותר חייב והזכיר לאיתן: "זה הדור שמגן עלינו ומחרף את נפשו בגבורה מה-7.10"
מערכת ice |  2
אייל גולן (צילום יוטיוב/ ערוץ 24)
גיא איתן, כוכב "האח הגדול" לשעבר, פסם סרטון ברשתות החברתיות, בו תקף את בני הנוער של היום וטען בין היתר כי הם חמורים גדולים וחמורות גדולות בני 20 עד גיל 28, שאני חייב להגיד לכם שהדור שלכם מה זה התקלקל י'בני אלף. אתם מסרחים".
מי שנחרד מהמילים הקשות של גיא איתן הוא הזמר האהוב אייל גולן, שיצא להגנת בני הנוער של היום, שכזכור גם לו יש ילדים בגיל הזה, וכתב בתגובה לסרטון שהעלה איתן: "אפשר להגיד הרבה דברים על הדור הזה, אבל זה הדור שמגן עלינו ומחרף את נפשו בגבורה מה-7.10".
בנוסף, בסרטון שהעלה איתן הוא אמר נגד בני הנוער בישראל: "אתם מסריחים, אתם לא יודעים מה זה בית כנסת, אתם לא יודעים מה זה תפילין. נשים היום, כולן עושות סמים. ויזואלית כולן נראות טוב היום, יודעות לדבר ואינטלקטואליות, אבל על הפנים של בחורות מיץ של הזבל".
"מיץ של הזבל של גברים, אף אחד לא נאמן לאף אחד, כולם משקרים את כולם, בוא'נה לאן אנחנו מגיעים, מה זה הדור הזה, מה יהיה הדור הבא, אני מפחד בעזרת השם כשלי יהיה ילדים- לאיזה דור הם הולכים לגדול? אם הדור הזה לא מתעורר- הלך עלינו".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יש משהו נכון ויש גם הרבה פחות. (ל"ת)
    א.ש 08/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ככה לפחות לא תשנה כלום
    לגיא 08/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תאיר בחושך ואל תחשיך לנשמות שבמילא לא בהכרה למציאות
    סגור