תרבות ופנאי

הטרגדיה של מריה קארי: "אמי ואחותי מתו באותו יום"

הזמרת האייקונית מריה קארי דיווחה היום למעריציה כי אימא ואחותה מתו במקריות באותו יום. "הלב שלי שבור" כתבה קארי על אובדן אימה ולא ציינה באותו משפט את אחותה שחיה מקצבת ביטוח לאומי למרות קשר הדם שלה לזמרת העשירה

מערכת ice | 
מריה קארי (צילום אינסטגרם)
בהודעה שהוציאה לתקשורת אישרה הזמרת זוכת הגראמי כי אימה פטרישיה ואחותה אליסון מתו באותו יום וכתבה מעט על רגשותיה מהידיעות המרות: "הלב שלי שבור מכך שאיבדתי את אמי בסוף השבוע האחרון. למרבה הצער, בתפנית טרגית של אירועים, אחותי איבדה את חייה באותו יום", אמרה הזמרת בת ה-55.
"אני מרגישה מבורכת שהצלחתי לבלות את השבוע האחרון עם אימא שלי לפני שהיא נפטרה", הוסיפה הזמרת. "אני מעריכה את האהבה, התמיכה והכבוד של כולם לפרטיות שלי בתקופה בלתי אפשרית זו", סיכמה קארי.
סיבת מותה של פטרישיה טרם פורסמה. האם שהייתה נשואה בעבר לאלפרד רוי קארי, הופיעה כזמרת אופרה בצעירותה. בעבר סיפרה כיצד הנישואים שלה - כאישה לבנה לגבר שחור - גרמו לשניים לסבול מניכור ואפליה. הזוג התגרש כשהזמרת הייתה בת 3 בלבד.
מערכת היחסים של מריה עם אמה - ממנה ירשה את כישרונותיה הקוליים - הייתה מסובכת לאורך שנים. בספר הזיכרונות שלה ציינה קארי כי הקשר עם אימה גרם לה לכאב ובלבול. יחד עם זאת, הזמרת הוסיפה כי האם עשתה את הכי טוב שהיא יכולה.
למרות המורכבות, מריה שמרה על קשר עם אמה ובשנת 2010 אף אירחה אותה לדואט בספיישל כריסמס בטלוויזיה.
אליסון קארי, אחותה של הזמרת זוכת פרס הגראמי, מתה בסוף השבוע בביתה במחוז גרין בניו יורק, כשהיא בת 63 בלבד. ככל הידוע, השתיים לא היו בקשר בשנים האחרונות. "בטוח יותר מבחינה רגשית ופיזית שלא יהיה לי שום מגע איתה או עם מורגן" (אחיה), כתבה קארי בעבר.
בשנת 2020, אליסון אף הגישה תביעה של 1.25 מיליון דולר נגד מריה, בטענה שהזמרת השמיצה אותה באוטוביוגרפיה שלה. מנגד, הזמרת טענה שאחותה הגדולה סיממה אותה בגיל 12, גרמה לה לכוויות מדרגה שלישית וניסתה לגייס אותה להיות עובדת מין עבור סרסור.
סיבת מותה של אליסון איננה ברורה עדיין אך על פי דיווחים היא הייתה בטיפול הוספיס. למרות קשר הדם שלה לאחת הנשים העשירות בבידור האמריקאי, אליסון נאבקה לקבל קצבה מביטוח לאומי, הייתה חסרת בית בעבר והתמודדה עם התמכרות לסמים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה