תרבות ופנאי

הזמרת האהובה חושפת בכאב: "היו שם דקות ארוכות של בכי"

הזמרת ספיר סבן מספרת על רגעי השבר שחוותה במהלך השתתפותה בתוכנית הטלוויזיה "The Voice ישראל". ספיר סבן: "זה אחד האודישנים הכי ארוכים וצמצמו את כל השלב של הבכי. היו שם דקות ארוכות של בכי"

מערכת ice | 
הזוכה בגמר The voice ספיר סבן ברגע ההכרזה (צילום מיכה לובטון)
הזמרת ספיר סבן, אשר התפרסמה בעקבות זכייתה בעונה הרביעית של תוכנית הטלוויזיה "The Voice ישראל", התארחה לאחרונה בפודקסאט "מתוך השבר" של צחי אליהו. במהלך השיחה בין השניים, סבן סיפרה על האודישן האייקוני שביצעה בתוכנית הטלוויזיה "The Voice ישראל".
"אני זוכרת שנפתחות הדלתות ואני מתחילה ללכת ואני מסתכלת... הבמה הרי מורכבת מחלקים חלקים כמו פאזל. אני מסתכלת רק על הקו הישר עד למיקרופון. לא לסטות, ללכת ולא ליפול", כך סיפרה ספיר סבן לצחי אליהו. 
לאחר שנשאלה האם היא האמינה כי תצליח להדהים את השופטים, סבן השיבה: "לא האמנתי. זה אחד האודישנים הכי ארוכים וצמצמו את כל השלב של הבכי. אני מגג'דרת איזה כמה דקות ארוכות עד שהיה באמת את הביצוע של שלומי שבת. היו שם דקות ארוכות של בכי, שלא האמנתי. בגלל זה גם לא רציתי".
בהמשך הריאיון, סיפרה הזמרת המפורסמת כי דווקא כשנכנסה להיריון הראשון שלה, היא הרגישה ברצון העז לשינוי בחייה. "שם הרגשתי שבר לא במובן השלילי או הכואב. שם הבנתי שצריך להיות שינוי. די, הגיע הזמן שישמעו את הקול שלי, תרתי משמע. 
 
חיפשתי משמעות, הבנתי שאני מחפשת משמעות ושם החלטתי שעכשיו אני עושה את זה, עכשיו אני יוצרת. אני אשבור את השיניים כמה שאני אשבור. יעזרו לי, אני אבקש עזרה, העיקר שזה יהיה מה שאני רוצה להגיד. העיקר שזה יהיה הלחנים שיוצאים ממני. הנושא בא ממני ושכתבנו את זה ודייקנו את זה ממני".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה