תרבות ופנאי

הזמר האהוב יפוצה בענק: זה הסכום שיקבל לאחר שהתפרץ לנכס

על אף שהתפרץ לנכס הממוקם בראש העין, בית המשפט קבע כי ניסים גרמה יקבל מהנתבעים פיצוי כספי בסך של כ-140,000 שקל ועוד 25,000 על הוצאות המשפט. מדובר בסכסוך שכירות בינו לבין בעל נכס בראש העין לבין חברת א.נ מאה בע"מ ובני משפחת נירן, שערבו להסכם השכירות בין הצדדים

מערכת ice |  1
מסעדה סגורה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
הזמר הוותיק ניסים גרמה עולה לכותרות בעקבות סכסוך שכירות בינו לבין בעל נכס בראש העין לבין חברת א.נ מאה בע"מ ובני משפחת נירן, שערבו להסכם השכירות. בימים אלו עסוק בית המשפט השלום בפתח תקווה בסכסוך שהחל בעקבות אי תשלום דמי השכירות והשפעותיה הרבות של מגפת הקורונה על הצדדים.
על פי כתב התביעה, על אף שגרמה נכנס לנכס הממוקם בראש העין ותפס את הציוד של השוכרים, הוא זכאי לפיצוי כספי בסך של כ-140,000 שקל ועוד 25,000 שקל על הוצאות המשפט. בכתב התביעה שהגיש הזמר הוותיק, צוין כי הצדדים חייבים לו סכום של כ-454,834 שקל. מדובר בסכום שכולל את חוב עבר בסך של 254,640 שקל ודמי שכירות נוספים שהצטברו עם הזמן.
עוד צוין בכתב התביעה, כי בשל הפרת הסכם הפשרה שנחתם בין הצדדים, על הנתבעים להעניק פיצוי כספי לניסים גרמה. בעקבות כך, הנתבעים החליטו להגיש תביעה נגד הזמר הוותיק בסך של 570 אלף שקל בטענה כי במהלך תקופת הקורונה, אשר כללה הסגרים, העסק שלהם נסגר ולכן הם היו אמורים להיות זכאים לפטור מתשלום דמי שכירות.
עוד טענו הנתבעים, כי הסכם הפשרה שנחתם עם ניסים גרמה, נערך תחת לחץ ואיומים, דבר שהשליך על התוקף החוקי של ההסכם. על פי כתב ההגנה שלהם, צוין כי סכומי כסף מסוימים שולמו במזומן במהלך תקופת השכירות וסכומים משמעותיים אחרים הושקעו בהכשרת העסק, אך ניסים גרמה החליט להשתלט על הנכס והציוד שנשמר בו.
על פי חוות הדעת של שמאית שהוגשה לבית המשפט, שווי הציוד שהוחזק על ידי גרמה מוערך ב-116,800 שקל. לצד זאת, צוין כי הנתבעים סירבו לקבל  בחזרה את הציוד, דבר שהוביל לפתיחת תיק הוצאה לפועל למכירת הציוד היקר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה נכס שלו מחברה בע"מ שלו שילמה את חובה
    בסדר.. 08/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חשבו שנפלו על כהה עור תימני פרייר שיוותר כרגיל ויראה להם שהוא חיית מחמד כהה צייתנית וטובת לב...כאילו שהם כאלה
    סגור