תרבות ופנאי

השחקנית האהובה מודה בכאב: "אני בטיפול 10 שנים" | צפו

בפודקסאט "חצי הכוס המלאה" של שלמור שטרוזמן, חשפה נלי תגר כי אמה לא נוהגת לצפות בסדרות ובסרטים שבהם היא משתתפת. נלי תגר: "עברתי עם זה תהליך של השלמה, אני לא אגיד שזה לא אכפת לי אבל אני כן רוצה להאמין שבמובן ההורי יש לי יותר 'כוח' לילדים שלי ממה שלהורים שלי היה"

מערכת ice | 
כוכבת קולנוע-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
נלי תגר, השחקנית, הקומיקאית ושדרנית תוכנית הרדיו ב-102FM, סיפרה בפתיחות לשלמור שטרוזמן, מגישת הפודקסאט "חצי הכוס המלאה", כי אמא שלי לא נוהגת לצפות בסדרות ובסרטים שבהם היא משתתפת. 
"אמא שלי,  רואה את כל הסדרות בעולם, חוץ מאשר דברים שאני משתתפת בהם. בסדר, חברים אני בטיפול עשר שנים. לא משהו שאני משחקת בו, אם זה מקוריאה הדרומית, אין שום בעיה, שמונה עונות אבל אם אני משחקת את זה אז לא לראות", כך חשפה השחקנית האהובה בפודקאסט "חצי הכוס המלאה".
בהמשך השיחה, ציינה נלי תגר, כי היא השלימה עם העובדה שאמא שלה לא צופה בפרויקטים מיוחדים שבהם היא לוקחת חלק. "עברתי עם זה תהליך של השלמה, אני לא אגיד שזה לא אכפת לי אבל אני כן רוצה להאמין שבמובן ההורי יש לי יותר 'כוח' לילדים שלי ממה שלהורים שלי היה". 
עוד הדגישה תגר, כי בילדותה, היא הרגישה כי היא ואחיה מהווים נטל להוריהם, דבר שהשפיע על הגישה השונה שמעניקה השחקנית לילדיה. "כשאנחנו גדלנו, אני הרגשתי שאנחנו מעיקים. אני כמובן אומרת להם כמה הם (הילדים) החיים שלי ושאני כלום בלעדיהם, שאני אוהבת אותם ואני רוצה שהם ישנו איתי במיטה. מבחינת השהות שלנו איתם והדברים שאנחנו עושים איתם, אולי זה בראש שלי.  אמא שלי אומרת לי: 'אתם זוכרים רק הדברים הרעים, אתם לא זוכרים את כל הטיולים ואת הכל ההשקעה'". 
תגר, שידועה בחוש ההומור המשובח שלה, המשיכה בדבריה וציינה: "יכול להיות שרשי ותמר יראו את הפודקאסט הזה בעוד עשר שנים ויגידו: "'מה היא מזיינת ת'מוח. היא הייתה כל היום בעבודה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה