תרבות ופנאי

נלי תגר חוטפת: "חבל שלא שרפו את המשפחה שלך באושוויץ"

בריאיון חושפני, נלי תגר חושפת אילו תגובות חריגות היא מקבלת ברשתות החברתיות, בעקבות התבטאותיה השונות נגד הממשלה. נלי תגר: "זה מה שאני מנסה להסביר כשאני מצליחה לנסות לנהל שיח שהוא נורמלי והוא לא קללות ו'תישרפי' ו'מגיע לך' ו'חבל שלא שרפו את כל המשפחה שלך באושוויץ'"

מערכת ice |  2
נלי תגר (צילום מתוך הסדרה "חולי אהבה" ועמוד האינסטגרם של נלי תגר)
נלי תגר, השחקנית והקומיקאית המפורסמת, מרבה למתוח ביקורת חריפה על התנהלות הממשלה ברשתות החברתיות. לאחר שבמהלך חודש אפריל האחרון חשפה בתוכנית הרדיו ב-102FM, אותה היא מגישה עם לירון ויצמן, כי היא נמצאת בסיכון בינוני להתמכרות לאלכוהול, אמש (חמישי) התראיינה השחקנית ל"פנאי פלוס", והפתיעה שוב. 
תגר, שמרבה ליצור סערה ברשתות החברתיות בקרב הגולשים בעקבות התבטאויות שונות וקיצוניות על הממשלה הנוכחית, התייחסה לכך בריאיון ל"פנאי פלוס": "אחת שאומרת את דעתה, אני בן אדם. כאילו מה זאת אומרת בן אדם שלא אומר את דעתו?".
בהמשך דבריה, פנתה תגר למצביעי הימין ואמרה: "זה שיש לי ביקורת על ההתנהלות של הממשלה, זה לא אומר שיש לי ביקורת כלפי האנשים שהצביעו לאנשים האלה. אני רוצה להגיד, זה לא עליכם. זה עליהם, זה על האנשים, האלה שיושבים, מקבלים משכורות עתק ומטרתם לדאוג לנו, הם משרתי ציבור". 
"זה מה שאני מנסה להסביר כשאני מצליחה לנסות לנהל שיח שהוא נורמלי והוא לא קללות ו'תישרפי' ו'מגיע לך' ו'חבל שלא שרפו את כל המשפחה שלך באושוויץ'. דרך אגב אני מבולגריה, ולא הייתה שואה בבולגריה אז סורי", כך אמרה תגר בריאיון.
על רקע השיח התקשורתי הרחב על עסקת החטופים, אמרה תגר: "עסקה בכל מחיר חד משמעית, האנשים האלה הם לא נחטפו כי הם היו עם בוף של ג'ראס בדרך מהודו. הם נחטפו מהמיטה שלהם ומי שלא... ידע שיכולים לבוא לקחת אותו מהמיטה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תחזרי לבולגריה
    meni 06/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ותסדרי שם את הממשלה כרצונך בורה וריקה מכל ויש לה דעות איך אפשר דעות כשאין מוח
    סגור
  • 1.
    הפוסל, במומו, פוסל...
    יואל הנביא 06/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לגברת העילגת, עברית קלוקלת, והיא מפגינה, גם בורות... יהודים, לא מעטים, בבולגריה, הובלו למחנות הריכוז, ונרצחו... זכותה, להביע את דעתה, ובאופן חופשי, ומבלי, שתזכה, לאיחולים וגידופים מחליאים, המגיעים מרפי שכל, מלאי שנאה חולנית...
    סגור