תרבות ופנאי

כוננות שיא לקראת הופעת הענק של אושר כהן: כל הפרטים

על רקע המתיחות הגוברת בנוגע לתקיפת איראן וחיזבאללה, המשטרה נערכת בהתאם לקראת הופעתו של אושר כהן בפארק הירקון, שצפויה להיערך ביום חמישי הקרוב, כך על פי הפרסום של גיל משעלי. עוד נודע, כי המשטרה החליטה להגדיל את כמות השוטרים בהופעה

מערכת ice | 
אושר כהן (צילום שי כהן ארבל, shutterstock)
לאחר שאמש (שני) פרסם סטורי ברשת החברתית "אינסטגרם" אותו הוא הקדיש ליום התענית תשעה באב,  הזמר האהוב שוב עולה לכותרות. על רקע המתיחות הגוברת והחששות העולים בנוגע לתקיפת איראן וחיזבאללה, היום (שלישי) נודע כי המשטרה נערכת לקראת הופעתו של אושר כהן בפארק הירקון, אשר צפויה להתקיים ביום חמישי הקרוב. 
על פי הפרסום של גיל משעלי, כתב התרבות והמוסיקה של מאקו, להופעתו של כהן צפויים להגיע כ-55 אלף איש. בעקבות המתיחות הגוברת וההמתנה לתגובת איראן וחיזבאללה, המשטרה נערכת בכוחות מתוגברים לקראתו הופעתו של אושר כהן בפארק הירקון, כך מסר גורם בכיר במשטרה למאקו. 
עוד מציין גיל משעלי, כי גורם בכיר במשטרה חשף בפניו כי בעקבות איומי איראן וחיזבאללה, נרשמת היערכות מוגברת בהתאם להנחיות של פיקוד העורף. נוכח המצב הביטחוני המורכב, המשטרה החליטה להגדיל את מספר השוטרים בהופעה שצפויה להתרחש בפארק הירקון.
לצד זאת, הוחלט לתגבר את כוחות המשטרה באמצעות סדרנים. עוד מציין משעלי, כי כוחות המשטרה ערוכים למצב של פינוי פצועים וסיוע רפואי של כוחות ההצלה. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה