תרבות ופנאי

מורן אטיאס חושפת לראשונה: זה הסרט שסירב לקחת אותי ב-2011

אטיאס כתבה: "בשנת 2011 הוצע לי התפקיד במשימה בלתי אפשרית - גוסט.  זה היה כמה ימים לפני כיפור אז נכנסתי לצום כל כך מתרגשת ומודה על התפקיד הזה שידעתי שישנה חיים. אבל ימים לאחר מכן קיבלתי שיחה נוספת (אחרי שליחת החוזה) שהם שינו את דעתם ורצו בלונדינית. דברים כאלה יכולים לקרות אבל הייתי הרוסה"
מערכת ice |  5
מורן אטיאס ובתה ליה (צילום אור גפן)
מורן אטיאס, אחת הדוגמניות והמגישות האהובות בישראל, הציגה באינסטגרם שלה פרט שלא כולם ידעו וכעת היא חושפת איזה סרט הייתה קרובה לשחק בו לפני 13 שנה והיא שולחת הצעה לכוכב הראשי.
אטיאס כתבה: "בשנת 2011 הוצע לי התפקיד במשימה בלתי אפשרית - גוסט. אני זוכרת שקיבלתי את השיחה מהסוכנות שלי בזמן שהתאמנתי בשיעור התיאטרון שלי עם המורה הנהדרת שלי קטלין אדמס. עזבתי את הכיתה כדי לענות לשיחה והייתי בהלם כמו מה?!?! ראו אותי ב-CRASH והציעו לי את התפקיד??".

עוד כתבה: "מדהים!! עבודה קשה משתלמת. זה היה כמה ימים לפני כיפור אז נכנסתי לצום כל כך מתרגשת ומודה על התפקיד הזה שידעתי שישנה חיים. אבל ימים לאחר מכן קיבלתי שיחה נוספת (אחרי שליחת החוזה) שהם שינו את דעתם ורצו בלונדינית. דברים כאלה יכולים לקרות אבל הייתי הרוסה והרגשתי כמו כלי חד פעמי".
היא סיפרה גם: "לקח לי זמן להתגבר וקיבלתי כמה תפקידים מדהימים כמו בגוף שלישי והמשכתי להאמין שיגיעו הזדמנויות נהדרות אחרות. זו הפעם הראשונה שאני משתפת את זה כי אני מרגישה שעכשיו זה הזמן שלי להזמין את המשימה הבאה בלתי אפשרית הבאה. מה אתה אומר טום קרוז? אני עדיין מעריצה.... ואולי היום בגיל מאוחר יותר אמא חד הורית עוצמתית אסירת תודה זה אפשרי יותר מתמיד. מניפסט".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מורן אטיאס
    שושנה 08/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מורן יקירה, את מלכה יפיפייה ומאוד מפורסמת גם בלי "משימה בלתי אפשרית". שיתמלאו משאלות ליבך לטובה ולברכה. ואם את רוצה את התפקיד מאוד, הוא יהיה שלך. אם לא היום אז מחר! בהצלחה!
    סגור
  • 3.
    הפסד שלהם את מדהימה תצלח????י (ל"ת)
    מלאכית 08/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    מורן אטיאס
    בסדר מה נשמע 08/2024/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אחת הנשים הכי יפות שראיתי אי פעם כל פעם שאני רואה אותה פשוט מתפלא מהיופי הנדיר שלה פשוט מהממממת
    סגור
  • 1.
    אז הצום לא עזר. נק למחשבה (ל"ת)
    רק רעיון 08/2024/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אולי דווקא כן
    נחמה 08/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי כן עזר אולי היא ניצלה ממשהו איום ונורא והיה לה נס נסתר ששינו את דעתם נסתרות דרכי האל
    סגור