תרבות ופנאי

השחקנית האהובה חושפת בכאב: "בכיתי, הוא אהבת חיי" | צפו

בפודקאסט של איתי סגל, סיפרה חן אמסלם על הזוגיות המתוקשרת עם הבמאי מאור זגורי ועל האתגר הגדול עימו היא מתמודדת בחייה. חן אמסלם: "כשאדם הוא חרדתי אמיתי אז הוא כל הזמן מרגיש שאין ביטחון בכלום, זה לא קשור למדינה"

מערכת ice | 
כוכבת קולנוע-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
השחקנית חן אמסלם, אשר כיכבה בלא מעט סדרות וסרטים מוכרים החל מ"מכתוב" של חנן סביון וגיא עמיר, הקומדיה הרומנטית "ואז היא הגיעה" של רועי פלורנטין ועד לסדרת הדרמה הפופולרית "זגורי אימפריה". אמסלם התארחה בפודקאסט של איתי סגל וסיפרה על הזוגיות המתוקשרת עם הבמאי המוכר מאור זגורי. 
כידוע, אמסלם לנשואה לבמאי והיוצר מאור זגורי, אשר אותו פגשה במהלך צילומי סדרת הטלוויזיה "זגורי אימפריה". השניים נישאו ב-2017 ולהם שני ילדים. סגל התייחס לזוגיות המתוקשרת של השניים, נוכח העובדה כי כבר בגיל 21 ידעה אמסלם כי זגורי הוא אהבת חייה. לאחר שנשאלה האם זה לא מלחיץ להתחתן בגיל מוקדם מדי, ענתה אמסלם  כי היא ידעה מההתחלה שמאור זגורי יהיה בעלה.
"לא, זה הרגיש הכי בטוח בעולם. עליתי על האוטו הכי בטיחותי. אנשים עוברים מכוניות ולא מצליחים להקליק, אני ממש ידעתי. היה איזה רגע שהתחלנו לצאת ואז הוא אמר לי: 'תקשיבי אני לא יודע, אני בצילומים וזה קשה'. אז אמרתי לו: טוב אז כן או לא? לא לשגע אותי. הוא אמר לי לא. הלכתי הביתה וחברה שלי הגיעה מראשון ובכיתי. אמרתי לה: 'תקשיבי, זה אהבת חיי'", כך סיפרה אמסלם לסגל.
לדבריה, זגורי התחרט מהר מאוד על אותה החלטה דרמטית: "אחרי יומיים הוא התקשר אליי והוא אמר לי התחרטתי. 'אפשר לשנות את דעתי?', הוא שאל. עניתי לו כן. אין לי אגו", ציינה אמסלם. בהמשך הריאיון, חשפה חן אמסלם כי היא מתמודדת עם חרדות.  
"כשאדם הוא חרדתי אמיתי אז הוא כל הזמן מרגיש שאין ביטחון בכלום, זה לא קשור למדינה. זה רק אימת לי את החרדה. כשבן חרדתי אמיתי, הוא לא מרגיש וואו אני לא יודע מה קרה, אני ידעתי שזה יקרה, חיכיתי לרגע הזה. כשאני יוצאת מהבית, אני אומרת פה דברים קיצוניים וזה לא כל הזמן, אני מהנדס בטיחות. אני מסתכל המנורה ואני רואה מה הולך לקרות", כך סיפרה אמסלם.

 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה