תרבות ופנאי

השחקן האהוב חושף דרמה משפחתית: "אתה עושה לי צמרמורת" | צפו

קובי פרג', כוכב סדרת הקומדיה "סברי מרנן", התראיין לצחי אליהו בפודקאסט "מתוך השבר" וסיפר בכאב על האכזבה הגדולה בחייו: "זה שבע שנים של תום. לשים את הראש על הכרית בתחושה של אחריות גדולה, של ייסורים, של מה יהיה ואיך זה ייגמר"

מערכת ice | 
שחקן קולנוע-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
קובי פרג', כוכב סדרת הקומדיה "סברי מרנן" המשודרת בערוץ 12, התראיין לאחרונה לצחי אליהו בפודקאסט "מתוך השבר" מבית All In - הבית של הפודקאסטים וסיפר על הסרט התיעודי שלו "פוטו פרג'" משנת 2016, אשר עסק בסכסוך הענק שחל בין אחיו של אביו.
"היום אני מודה, התחושות כלפי הסרט הזה משתנות. אבי לא בחיים חמש שנים והסרט הזה נעשה עוד כשהוא היה איתי. הוא הספיק לראות אותו, קשה לי לחזור אל אותו בן אדם שעשה את הסרט הזה כי באיזשהו אופן אני התחיקתי אחריו", סיפר קובי פרג' לצחי אליהו. 
לדברי פרג', בעת משבר, אביו נהג לשמש כ"דבק" של המשפחה ופעל ללא לאות לאיחוי הקרע העמוק שנוצר בין האחים. "הוא היה האח הזה שרץ בין האחים הגדולים שלנו. הוא תמיד אמר; 'אני הייתי הכומר. אליי הם באו להוציא אחד על השני'. אני הכרתי בשתיקות הרועמות של אבי את הכאב שהמשפחה שלו התפרקה. ושוב, הכרתי את זה משקט".
 
 
הסרט התיעודי שיצא בשנת 2016, הציג את עשרת האחים והאחיות לבית משפחת פרג' שעלו מבגדד בשנות ה-50. תחילה, הצליחו האחים לבסס את מעמדם הכלכלי והחברתי אך אט אט העסק המשפחתי החל להתפורר עקב סכסוך שחל בין האחים. השחקן והיוצר המוכר, אשר ביים את הסרט, סיפר כי מטרה אחת עמדה לנגד עיניו והיא איחוי הקרע המשפחתי.  
"בסוף, זה היה מסע של בחור צעיר ומאוד תמים שבאמת מאמין שהוא יעשה איחוי בזכות הרשומון הזה. באמת האמנתי שאני אפיל אחד בזרועות אחיו מה שנקרא", אמר קובי פרג' בכאב. "אתה עושה לי צמרמורת" השיב אליהו. 
"אבל זה תום, זה שבע שנים של תום. לשים את הראש על הכרית בתחושה של אחריות גדולה, של ייסורים, של מה יהיה, איך זה יגמר, מה אני צריך לעשות ואוי ואבוי אם מישהו יכעס עלייך בקצה", אמר קובי פרג'.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה