רכילות עסקית

כוכבת סברי מרנן ואשת הנשיא בכנס: "ברית נשים ישראלית"

המפגש השנתי של פורום "120" נשים מחברות נערך השנה בבית הנשיא, במעמד רעייתו - מיכל הרצוג. שיתוף הפעולה נוצר כחלק ממיזם "מחליפים מילה". ד"ר עליזה לביא נאמה ואמרה: "רק בידינו הכוח לשנות ולהראות הובלה ופוליטיקה אחרת, מדיניות מכילה ומקבלת" 
מערכת ice | 
הכנס במעמד מיכל הרצוג (צילום קרדיט אורי עשור)
הכנס השנתי של פורום "120 מנהיגות מחברות" נערך בשבוע שעבר בבית הנשיא. הכנס התקיים במעמד רעיית נשיא המדינה, מיכל הרצוג. במהלך האירוע הציגו חברות הפורום לאשת הנשיא את "הקוד החברתי 2024", הקורא לשיח ומנהיגות מחברת בתקופה המאתגרת והמורכבת הנוכחית.
בכנס נכחו גם ד"ר עליזה לביא, אשת העסקים שרית יוחננוף, השחקנית יונה אליאן (המככבת בסדרה המצליחה "סברי מרנן") ועוד רבות אחרות. שיתוף הפעולה בין בית הנשיא לפורום נבע מתוך יוזמת בית הנשיא לשיח ישראלי "מחליפים מילה". במסגרת היוזמה, למשל, אורגנו טקסי "מעבר" בין יום הזיכרון ליום העצמאות. 
פורום "120 מנהיגות מחברות" כולל 600 נשים מכל חלקי האוכלוסייה וההשקפות הפוליטיות. הכנס השנה נערך בסימן "ברית נשית". ד"ר עליזה לביא, שהיא חלק מקבוצת הנשים שייסדו את הפורום, נאמה באירוע ואמרה: "קולן של הנשים לא נשמע מספיק בתקופה זו".
היא הדגישה את כוחן של הנשים דווקא בתקופה המאתגרת הנוכחית ואת כוחו של שיח מקרב ומכבד, "רק בידינו הכוח לשנות ולהראות הובלה ופוליטיקה אחרת, מדיניות מכילה ומקבלת". באירוע נאמה גם מיכל הרצוג ואמרה כי "המלחמה הבליטה שוב את עוצמתה של מנהיגות נשית, כשבחודשים הראשונים נחשפנו למנהיגות רבות, מכל המגזרים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה