תרבות ופנאי

לזכרה: זה הסרט המרגש שהקדישו ההורים לבתם שנפטרה מסרטן

לאחר מותה של בתם בת ה-22 שחלתה בסרטן נדיר, הוריה החליטו ליצור סרט שמתעד את ימי השבעה. הסרט "לחיות כאילו יש מחר", אותו ביימה דבורית שרגל, מעניק לצופים כלים אמיתיים ומשמעותיים להתמודדות עם השכול ומציג את גבורת המשפחה וכוחה של קהילה

מערכת ice | 
לחיות כאילו יש מחר (צילום יח"צ)
אירועי ה-7 באוקטובר אילצו אותנו להתמודד עם כאב ושכול כאשר, נוכח העובדה כי כמעט כל אחד מאיתנו מכיר אדם או משפחה שספגו אובדן אישי, זאת מלבד תחושת המשבר הכללית. על רקע ימים כואבים אלו, מתמודדים תמר שוורץ וספיר רוזנבוים עם מותה של בתם, נעם, בת ה-22, שחלתה בסרטן נדיר. 
מרגע שנודע דבר מחלתה של נעם, הקימו תמר וספיר קהילת פייסבוק בה שיתפו על ההתמודדות הקשה והמאתגרת של משפחתם דרך "יומן החלמה / מחלה". הפוסטים שפורסמו בקבוצה זכו לתפוצה עצומה והקהילה ליוותה אותם ברגעים הקשים והמרגשים לאורך הדרך.
לאחר פטירתה הכואבת של נעם, תמר וספיר בחרו להמשיך ולשתף. אך הפעם, במקום תקווה להחלמה, הם חלקו את החור שנפער בליבם עם אותה קהילה שליוותה אותם דרך הסרט - "לחיות כאילו יש מחר", אותו ביימה דבורית שרגל.
 
הסרט שמתעד את ימי השבעה שלאחר מותה של נעם, מציע לצופים מבט נדיר ומרגש אל המסע המשפחתי משכול לתקומה ומדגיש את כוחה של הקהילה בשיקום וחיבור השברים.  לדברי תמר וספיר, הסרט "לחיות כאילו יש מחר" הוא לא רק תיעוד של מסע משפחתי מרגש, אלא גם מקור לתקווה וכוח לכל אדם שמתמודד עם אובדן. הסרט מעניק לצופים כלים אמיתיים ומשמעותיים להתמודדות עם השכול ומציג את גבורת המשפחה וכוחה של הקהילה במלוא עוצמתה.
הסרט, שמוקרן בימים אלו ברחבי הארץ, מלווה במפגש עם תמר, ספיר והבמאית בסיום כל הקרנה. ההקרנות הקרובות צפויות להתקיים ביפו (מרכז תרבות אניס), רמת השרון (קולנוע לב), אבן יהודה (קולנוע לב) ורעננה (קולנוע לב).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה