תרבות ופנאי

מכון דוידסון מכריז: זה גן המדע החדש שהוקם ברחובות

מכון דוידסון לחינוך מדעי מודיע על פתיחתו של גן המדע ע"ש קלור ברחובות. פרופ' אלון חן, נשיא מכון ויצמן למדע: "הקמנו את גן המדע ע״ש קלור במטרה להעשיר את עולם הידע של המבקרים אשר יגיעו ליהנות ממרחבי הגן, דרך מעורבות פעילה, התנסויות, וחוויה"

מערכת ice | 
פארק המדע רחובות (צילום מיכל ברגר)
מכון דוידסון לחינוך מדעי מכריז על פתיחתו של גן המדע ע"ש קלור הממוקם ברחובות. מדובר בפארק המדע הראשון בעולם אשר נבנה תחת כיפת השמיים. הגן משתרע על פני שטח של כ-13 דונם, הוא נוסד על ידי מכון ויצמן למדע, מכון דוידסון לחינוך מדעי – הזרוע החינוכית של מכון ויצמן וקרן קלור לישראל. חידושו של גן המדע נמשך כ-5 שנים, כאשר חלק נוסף ייבנה בשלוש השנים הקרובות.
גן המדע החדש מעניק לכלל המבקרים אפשרות להרחיב את האופקים וליהנות משלל פעילויות, מיצגים ומתקנים שונים. בגן המדע קיימים תשעה מתחמים המשתלבים בחוויה ובתוכן, זורמים ומתחברים ביניהם. 
בין המתחמים השונים המוצגים בגן המדע ע"ש קלור, ניתן להבחין בכיכר המורשת. מדובר במתחם פתוח הכולל מספר מיצגים המבטאים את רוח ומורשת הגן. המיצגים כוללים גל ענק, כדור-הארץ, בועות קטנות וגדולות, מערבולת, קיר נצנצים, מטוטלת כאוס, ועוד.  
פרופ' אלון חן, נשיא מכון ויצמן למדע, התייחס לפארק המדע החדש ואמר: "ביחד עם מכון דוידסון לחינוך מדעי, הזרוע החינוכית של מכון ויצמן, חלמנו והקמנו את גן המדע ע״ש קלור, מוזיאון בסטנדרט בינלאומי, שנבנה במטרה להעשיר את עולם הידע של המבקרים אשר יגיעו ליהנות ממרחבי הגן, דרך מעורבות פעילה, התנסויות, וחוויה".
ד"ר ליאת בן דוד, מנכ"לית מכון דוידסון לחינוך מדעי – הזרוע החינוכית של מכון ויצמן למדע: "גן המדע הוא המקום בו הסקרנות הטבעית שלנו פוגשת באחד ההישגים הכבירים ביותר שלנו; המדע. מרחבי הגן, הנושאים השונים והתופעות הצפונים בו מזמנים אפשרויות מגוונות של מסע פעיל, מרתק ומהנה אל יכולות החשיבה, הגילוי והיצירתיות היפים ביותר שלנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה