תרבות ופנאי

רותי רוסו חושפת בכאב: "העבודה קשה וסיזיפית - יש הרבה צעקות"

בציוץ ארוך ומעניין, סיפרה השפית רותי רוסו לעוקביה על המסע המרגש שהיא עברה עם בתה בכדי להגשים לה את חלומה להשתתף באליפות ישראל בהתעמלות אומנותית. רותי רוסו: "העבודה קשה, סיזיפית, כואבת נורא. יש הרבה הרבה צעקות. אבל היא ספורטאית באופן כל כך עמוק שהיא קמה כל בוקר והולכת לאימון"

מערכת ice | 
רותי רוסו (צילום אינסטגרם)
רותי רוסו, שפית ושופטת בתוכנית "המסעדה הבאה" ברשת 13, שיתפה לאחרונה את עוקביה ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר) ביום המרגש של בתה השנייה, דפני. בציוץ שפרסמה ברשת החברתית, הכולל מספר תמונות של בתה, כתבה רותי רוסו: "דפני יוצאת היום לאליפות ישראל בהתעמלות אומנותית שתימשך יומיים. זה יום לא פשוט ואין לי מושג איך היא עושה את זה".
בהמשך, סיפרה רותי ברודו, כי בתה הפגינה יכולות וכישורים יוצאי דופן מגיל קטן בחוג ההתעמלות האומנותית. השפית המפורסמת סיפרה כי המורה להתעמלות אומנותית הבחינה ביכולות המרשימות של דפני, בתה של רוסו, וזו שכנעה את האם החוששת לשלוח אותה לנבחרת האומנותית. 
"אינה לקחה אותי לשיחה", סיפרה רוסו והציגה את הוויכוח שחל בין השתיים בנוגע לעתידה של דפני. "'הבת שלך לא לחוגים היא לנבחרת. שלוש פעמים בשבוע שלוש שעות'", כך אמרה המאמנת האומנותית לרוסו. השפית המצליחה, אשר חששה מהצעד, ענתה: "תודה אינה אבל עוד אין לה שש. זה יותר מדי". לבסוף הוחלט, בתה של רוסו הולכת לנבחרת ההתעמלות האומנותית. 
 
רותי רוסו, שהמשיכה לחשוש מאותה החלטה הרת גורל, סיפרה לעוקבים כי היא ניסתה לשכנע את בתה בהשלכות הצעד הדרמטי: "בדרך חזרה שאלתי אותה אם היא רוצה. הסברתי שיהיה לה פחות זמן לחברות. שהיא תעזוב את ההתעמלות. שהיא תהיה מאוד עסוקה. שזאת מסגרת קשה ומלחיצה עם תחרויות. אפרוחה קטנה בת פחות משש אמרה לי 'אמא אני הכי רוצה בעולם. זאת הזדמנות של פעם בחיים'  במילים האלה. התחלתי לראשונה להכיר את הבת שלי".
"דפני הלכה וגדלה במועדון. יצרה חברויות אמת עמוקות. הלכה והשתפרה. קשה להגיד שהיא אוהבת את זה. העבודה קשה, סיזיפית, כואבת נורא. יש הרבה הרבה צעקות. אבל היא ספורטאית באופן כל כך עמוק שהיא קמה כל בוקר והולכת לאימון", כך סיפרה בגאווה רותי ברודו בציוץ ארוך שפורסם ברשת החברתית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה