ויראלי

רותי רוסו חושפת משבר נפשי שחוותה: "הרגשתי כמו קליפה של עצמי"

השפית רותי רוסו, שכיהנה כשופטת בתוכנית "המסעדה הבאה", חושפת משבר לקראת סוף הצילומים: "היה משהו בסחיטה של הסוף סביב אווירה שהייתה לנו בפנים, שפשוט גמרה אותי"
רוני שיינר | 
רותי רוסו (צילום all in podcastim)
השפית רותי רוסו שיתפה במסגרת אירוח בפודקאסט של צחי אליהו מבית All in, במשבר שחוותה אחרי סיום צילומי התוכנית 'המסעדה הבאה' ברשת 13, בה שימשה כשופטת לצידם של השפים אסף גרניט, מושיק רוט ויוסי שטרית.  
"היה משהו בשלבי הסיום, בתקופה הזאת של המסעדות, וזה דברים שקשורים גם לדברים שקרו ב'רשת' באותה תקופה ולדינמיקה בינינו. התוכנית הסתיימה ופשוט הרגשתי שמישהו שתה אותי מבפנים", שיתפה רוסו. "לא זיהיתי את עצמי, לא היה לי רגש לכלום. הרגשתי כמו שאנשים מתארים בקורונה שהם לא מצליחים להריח או להרגיש טעם. רק כלפי הבנות שלי, זה המקום היחיד שהצליח להזיז אותי. היה משהו בסחיטה של הסוף סביב אווירה שהייתה לנו בפנים, שפשוט גמרה אותי". 
רוסו הוסיפה על גורם נוסף שתרם למצבה: "הייתה תחושה שפתאום מסתכלים עלי, בהתחלה זה הטריף אותי לחלוטין. זה גם היה חלק מהמשבר של סיום הצילומים, שאני מסתובבת ומצד אחד מרגישה כמו קליפה של עצמי שכלום לא מצחיק אותי, כלום לא משמח אותי, כלום לא משמח אותי גם. אדישות מוחלטת להכל. ועדיין אני רואה אנשים, לא אכפת לי שמישהו מבקש סלפי, בכיף, באמת, אין לי בעיה, גם כשאני עם פיג'מה. אבל היו אנשים שהסתובבו וצילמו כאילו אני לא רואה, וזה מכניס אותך לתחושה של פרנויה, משהו לא נוח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה