תרבות ופנאי

חובבי צילום? מוז"א בבשורה מרגשת

מוזיאון ארץ -ישראל בתל אביב מציג אתר מיוחד הסוקר את התחום מראשיתו ועד ימינו אנו. בתכנון: מחקרים מתעדכנים, תמונות אייקוניות ועדכוני חדשות
מערכת ice | 
מוזיאון ארץ ישראל תל אביב (צילום ליאוניד פדרול)
מוזיאון ארץ-ישראל בתל אביב משיק אתר מיוחד וראשון מסוגו בישראל המתעד ומשמש כמרכז ידע ומחקר להיסטוריה של הצילום בארץ ישראל מראשיתה ועד ימינו. אירוע ההשקה החגיגי של האתר צפוי להתקיים ביום שלישי בערב.
האתר "הבית לצילום", יציג תצלומים אייקוניים, מחקרים, מאמרים וירכז מידע וידע אודות תחום הצילום בישראל. האתר הוקם בשיתוף פעולה של מוזיאון ארץ-ישראל ומפעל הפיס. כמובן שהאתר צפוי להתעדכן באופן תדיר ולהציג מחקרים, מאמרים, עדכוני חדשות בתחום הצילום ועוד. צוות האתר מתכנן ליזום פעולות של מחקר, שימור והרחבת הסיקור בנושא. 
אוצר הצילום של מוז"א, גיא רז, שהאתר היה פרי חזונו מסר: "ההיסטוריה של הצילום בארץ מתחילה כמעט באותה נקודת זמן כמו ההיסטוריה של הצילום בעולם המערבי. אני שמח כי מסע מחקרי אישי שהחל לפני 30 שנים מתפרסם, מתעדכן והופך לנגיש עבור הציבור הרחב תחת מוסד תרבות כמו מוז"א שיבטיח שימור של הידע. מחקר זה שהעבודה עליו עדיין בעיצומה הוא הוקרה לקהילת הצילום בארץ לדורותיה". 
גם מנכ"ל המוזיאון בירך ואמר: "הצילום הוא כלי תיעוד חשוב של המציאות והתרבות בארצנו, ו'הבית לצילום' יאפשר לנו לשתף את הסיפורים והדימויים הללו עם קהל רחב בארץ ובעולם". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה