תרבות ופנאי

אחת האחוזות המפורסמות עומדת למכירה: המחיר האסטרונומי נחשף

מעריצי הסרט שכחו אותי בבית? יש לכם כעת הזדמנות של פעם בחיים לרכוש את הבית בו צולם הסרט. בעבור 5.25 מיליון דולר תוכלו לרכוש את הבית שנמצא באזור שיקגו בארה"ב ומתפרס על חצי דונם
מערכת ice | 
בתים למכירה (צילום freepik)
סדרת הסרטים האהובה "שכחו אותי בבית", הגיחה לחיינו לראשונה בתחילת שנות ה-90 ובעקבות ההצלחת הסרט הראשון שיצא ב-1991, יצאו לאחריו לא פחות מחמישה סרטי המשך. הבית שבו צולם הסרט הראשון הידוע גם כביתו של קווין מקאליסטר, נמצא בשלהם שבווינטקה, אילנוי והוא בנוי לבנים אדומות בסגנון גאורגי.
המבנה, נמצא בבעלותה של טים וטרישה ג'ונסון והם מעידים שגם היום 33 שנה לאחר יציאת הסרט מעריצים נוהגים לעיתים קרובות, לפקוד את ביתם כדי לצלם תמונות או לשחזר את סצינות המפתח של הסרט. טרישה, בת 51, העידה שכל זה לא מפריעה לה ואף טוענת שזה מביא אנרגיה טובה לביתה: "לפעמים נשמע את הצרחה של קווין",זה מאוד מהנה לראות אנשים נרגשים, רק מלראות את הבית שלי".
 
כעת, הזוג החליט למכור את הנכס ולאוהבי הסרט ברחבי העולם ישנה הזדמנות לרכוש אותו. משפחת ג'ונסון, הכריזה ש-12 שנה לאחר שרכשה את הבית היא מוציאה אותו לשוק. המחיר המבוקש הינו 5.25 מיליון דולר, תוספת מכובדת על ה-1.5 מיליון דולר ששילמו טרישה וטים, שותף בחברת רואי חשבון, ב-2012, לפי רישומי נכסים. בני הזוג שיפצו את הבית מחדש, אם כי נותרו כמה אלמנטים שהופיעו בסרט.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה