תרבות ופנאי

נועה קירל תופיע בפסטיבל מוזיקה לצד הכוכבים הגדולים בעולם

נועה קירל תמריא בחודש ספטמבר הקרוב לברזיל ותופיע בפסטיבל המוזיקה הנחשב "Rock in Rio", שיימשך במשך שבוע ויארח את האומנים הגדולים בעולם. בין השמות: אד שירן, שון מנדס, קייטי פרי ומריה קארי 
רוני שיינר | 
נועה קירל (צילום עומרי סילבר)
נועה קירל (23) כובשת יעד נוסף בדרך לפיתוח קריירה בינלאומית: בימים האחרונים היא סגרה על השתתפות בפסטיבל המוזיקה הפופולארי של ברזיל, "Rock in Rio", שיתקיים במהלך שבוע שלם בחודש ספטמבר הקרוב, בריו דה ז'ניירו.

הליין אפ של ה-19 בספטמבר 
הקהל שיגיע לפסטיבל יהנה מליין אפ מרשים שיכלול אמנים רבים שיופיעו על מספר במות, ביניהם שון מנדס, קייטי פרי, אד שירן, טראוויס סקוט, וואן ריפבליק, מריה קארי וקירל עצמה. המופע של קירל משובץ ל-19 בספטמבר על בימת "הכפר הגלובלי", ומכירת הכרטיסים החלה היום, כאשר כל רכישה מעניקה גישה של יום אחד לפסטיבל, ומאפשרת למשתתפים להסתובב בין כל הבמות.
בחודש שעבר חגגה קירל כפליים: יום הולדת 23, והשקת סינגל חדש בשם "בנות כמוני לא בוכות". בימים אלה היא נמצאת בארץ יחד עם בן זוגה, הכדורגלן דניאל פרץ, שוער נבחרת ישראל ובאיירן מינכן הגרמנית. השניים מנהלים מערכת יחסים מזה כשנה, ומתנהלים על קו ישראל- גרמניה. במסגרת ראיון ל'ישראל בידור', שיתפה קירל בקשיים שבזוגיות בשלט רחוק: "יש הרבה בכי, זה מאתגר. אנחנו מדברים בעיקר בשיחות פייס טיים". 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה