שיווק ופרסום

נועה קירל חוגגת: החוזה היוקרתי נחתם לשנה נוספת

אחרי שלוש שנים של של קמפיין פרזנטור עם קמפיינים בולטים בהשקעה של מיליונים, yes מודיעה על המשך ההיקשרות עם נועה קירל לשנה נוספת, כולל תפקיד משחק שתבצע קירל לדרמה חדשה 
שירה יום טוב |  9
נועה קירל בקמפיין yes (צילום ערן לוי)
חברת yes מודיעה כי לאור ההצלחה בעבודה המשותפת עם נועה קירל, היא מחדשת את ההתקשרות בשנה נוספת. קירל משמשת כפרזנטורית של החברה מסוף שנת 2020 ומאז מובילה את הקמפיינים של yes הזוכים כל פעם מחדש בקמפיינים האהובים והזכירים ביותר על פי סקרים ומדדים מקצועיים שונים.
בין הקמפיינים הזכורים בכיכובה של קירל: הקמפיין המדובר של yes עם הכוכב הלטיני הבינלאומי לונאי (Lunay), המחווה לסרט "השוטר אזולאי", הקמפיין עם שופטת הכדורגל ספיר ברמן, המסע המשותף של נועה לקראת האירוויזיון עם כוכבי התחרות מהעבר וכן הקמפיין האחרון בו נועה נכנסת לתוך עולם מאויר ועוברת בין סצנות של הפקות המקור המצליחות של yes בליווי השיר 'דמיון חופשי'.
בנוסף, קירל תככב בדרמת המתח הריאליסטית החדשה של yes, "איננה", המצטלמת בימים אלה ובה מגלמת אישה צעירה הנסחפת בעקבות האהבה אל תוך הרפתקה הרסנית.
חברת yes ידועה בהפקות המושקעות והגדולות שלה שאף מלווים את קירל בתחנות חייה. במרכז הקמפיינים האחרונים ניצב שירות yes+FIBER - שילוב הטלוויזיה של yes יחד עם אינטרנט סיבים מהיר ועוצמתי. לאחרונה אף זכתה החברה בתחרות האפי על מהפכת הסטרימינג בישראל שהובילה באמצעות yes+.
 

"אין ספק שנועה קירל היא הכוכבת המובילה והבולטת ביותר כיום בישראל המתכתבת עם ערכי המותג שלנו כחברה המביאה את הטלוויזיה הטובה והאיכותית ביותר", אמר דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של yes. "אנחנו נרגשים לקראת המשך העבודה הפורה שלנו עם נועה שכבר הביאה למסך כמה מהקמפיינים המוצלחים ביותר בשנים האחרונות וכבר מצפים לקמפיינים המוצלחים הבאים".
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    קריירה בגסיסה. (ל"ת)
    נתי 05/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    סוף העולם הגיע
    מאוכזב 05/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מצפה לראות על המסך אנשים שמקדשים ערכים של לימודים וידע, כמו מתמטיקה פיזיקה כימיה ומדעי המחשב, שחמט, רפואה, ולא ריקנות ריקנות וריקנות כל היום
    סגור
  • 7.
    נועה קירל
    רונית. 05/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה היא תעשה עים כל הכסף
    סגור
  • 6.
    נועה מקסימה ביותר
    כל הארץ אוהבת 05/2024/19
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אוהבים את נועה
    סגור
  • 5.
    בושה
    ציפי 05/2024/19
    הגב לתגובה זו
    4 0
    היא חוגגת כל הזמן לא משנה שיש מלחמה וחטופים
    סגור
  • 4.
    נועה
    צנה 05/2024/19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אנו כותבים וכולם בעדנו נמאס לרטות אותה עברה את הכול יש יותר מוכשרחם תפסיקו עם הפרוטקציה בעולם כבר לא רוצים אותה יש יותר מוכשרים בלי לעליב את נועה אבל היא צריכה לדעת גבולות כולם גם בעולם כבר לא רוצים אותה
    סגור
  • 3.
    כולה זמרת
    אבנר 05/2024/19
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מה ההתלהבות מקירל כולה זמרת מה היא השקיע במדינה
    סגור
  • 2.
    תרבות הכלום והשום דבר (ל"ת)
    רינת 05/2024/19
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 1.
    יפה מוכשרת וציונית (ל"ת)
    דמע 05/2024/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור