תרבות ופנאי

נזק של 5 מיליון שקל: דרמה במופע של עומר אדם

עורך הדין אילן בומבך הגיש עתירה דחופה לבית המשפט המחוזי בתל אביב, כשהוא מייצג את הזכיינים של גני יהושע, כנגד המשטרה עקב הסירוב שלה לאפשר את המכירה והצריכה של משקאות אלכוהוליים בתחומי ההופעה. לטענתם, הנזק שנגרם להם הוא כחמישה מיליון שקלים
מערכת ice |  1
עומר אדם (צילום אינסטגרם/ עומר אדם)
אחרי הביטולים, האישורים, הביטולים הנוספים והאישור מחדש, מגיעה סערה נוספת לסדרת המופעים של עומר אדם בפארק הירקון. הסיבה? המשטרה מסרבת לאפשר מכירת אלכוהול במתחמי ההופעות של הזמר.
על פי הפרסום ב״ישראל היום״, אמש (חמישי) הגיש עורך הדין אילן בומבך עתירה דחופה לבית המשפט המחוזי בתל אביב, כשהוא מייצג את הזכיינים של גני יהושע, כנגד המשטרה עקב הסירוב שלה לאפשר את המכירה והצריכה של משקאות אלכוהוליים בתחומי ההופעה.
 
לטענתם, הנזק שנגרם להם הוא כחמישה מיליון שקלים. על כן, בית המשפט המחוזי קבע דיון דחוף להבוקר, בשעה עשר בבוקר בנוכחות נציגי המשטרה והפרקליטות. במידה וההחלטה תשתנה, היא תהיה רלוונטית רק לשתי ההופעות הבאות שיתקיימו בשבוע הבא, כך שבכל מקרה לא מעט כסף ירד לטמיון.
כזכור, אחרי כל המכשולים, פתח עומר אדם את סדרת ארבעת המופעים שלו בפארק הירקון, אליהם נמכרו בסך הכל 120,000 כרטיסים. המופע נפתח כשדגל ישראל ענק בגובה של עשרות מטרים התנוסס במרכז הבמה וברקע נשמע עומר בטקסט מרגש: ״בעוד כמה ימים, נשב אל שולחן חג ליל הסדר. נספר על יציאת מצרים – מסע אל חירות והתחדשות". 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איכס עוד זמר ערס שמן גמד
    אור 04/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ערימה של פרחוווות וערסיייים יהיו אלא מי
    סגור