תרבות ופנאי

המשפחה התרחבה: לשר פיטנס נולדה הלילה תינוקת בהליך פונדקאות

אחרי שחשפה כי היא מצפה לתינוקת באמצעות הליך פונדקאות, שר פיטנס, בעלה והילדים קיבלו הלילה למשפחתם את הבת והאחות החדשה. שר עברה לפני ארבע שנים כריתת רחם, לאחר שנדבקה בחיידק טורף במהלך לידת בנה השני
רוני שיינר |  1
שר פיטנס (צילום אינסטגרם)
לגורו הכושר ואושיית הרשת שר סנדה (המוכרת יותר כשר פיטנס) ובעלה עידן מתי נולדה הלילה תינוקת בהליך פונדקאות. התינוקת הטריה תהייה ילדתם השלישית של הזוג. 
לפני כחודש שיתפה שר כי היא ובעלה מצפים לילד שלישי: "כמה תפילות, כמה בקשות, כמה ציפיות וכמה אכזבות. אחרי כל המכשולים שהיו בדרך, אני אזכה להיות אמא בפעם השלישית".

הלילה כאמור, נולדה הילדה. שר כתבה: "הודו להשם כי טוב לעולם חסדו. אתמול בלילה חוויתי את אחד הרגעים הכי מרגשים שחוויתי בחיי. ראיתי לנגד עיני מה זו עוצמה נשית וכמה כוחות יש לאישה- להביא חיים לעולם- ולגרום לאישה אחרת לאושר". 
שר המשיכה: "הלב עדיין פועם בחוזקה, עוד לא סידרתי את הנשימה. אבל לפני הכל- זה הזמן לצעוק ישתבח שמו לעד מלך מלכי המלכים- מודה על הזכות להיות אמא לעוד נסיכה קסומה ומופלאה". 

שר פיטנס ובתה (אינסטגרם)
שר פנתה להליך פונדקאות בעקבות אירוע שעברה לפני ארבע שנים, לאחר לידת בנה השני. מצבה אז הדרדר והיא הייתה מורדמת ומונשמת, לאחר שנדבקה בחיידק טורף מסוכן והייתה קרובה למוות. היא עברה הליך שיקום ארוך וממושך והרופאים נאלצו לכרות את רחמה. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איזה כייף להיות פושט רגל בישראל (ל"ת)
    עידו 02/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור