תרבות ופנאי

שר פיטנס בחרה נכון? "לפני 4 חודשים עמדתי בפני התלבטות קשה"

מנטורית הכושר והתזונה שר פיטנס, שיתפה בפני עוקביה כי לפני 4 חודשים התמודדה עם התלבטות לא פשוטה בנושא החזרה בתשובה. פיטנס, שבנה הבכור חגג לאחרונה בר מצווה, שיתפה על הרגשותיה בנושא ואמרה: "התמוגגתי מנחת, היה לי בוקר מרגש"
מערכת ice | 
שר פיטנס (צילום מסך)
שר פיטנס, מנטורית הכושר והתזונה חשפה בפני עוקביה ברשת החברתית "אינסטגרם", על ההתלבטות הקשה שעמה היא התמודדה לפני 4 חודשים בנושא החזרה בתשובה. בפוסט שפרסמה אתמול (רביעי) ברשת החברתית, שיתפה מנטורית הכושר והתזונה בפני עוקביה כי תהליך החזרה בתשובה הינו מורכב עבורה ואף ציינה כי בנה הבכור חגג בר מצווה במסיבה מיוחדת בכותל המערבי.
"לפני 4 חודשים עמדתי בפני התלבטות קשה. האם להתקדם מהמקום שבו אני נמצאת ולעלות לתלמוד תורה- שהרי אני בתהליך התחזקות ועדיין לא נמצאת 'במקום הנכון'. היום למדתי שאין דבר כזה מקום נכון- כל יום אתה מתקדם ומתחזק- כל אחד בדרכו ובמסלולו -ואני מודה להשם כל יום שעשיתי את הבחירה הנכונה", ציינה שר פיטנס בפני עוקביה. 
לצד השיתוף המרגש, מנטורית התזונה והכושר פרסמה את תמונות הבר מצווה של בנה הבכור, אלרואי מאיר, אשר חגג אתמול (רביעי) את יום הולדתו ה-13. פיטנס סיפרה כי המשפחה קיימה מסיבת סידור בכותל המערב וציינה: "היה לי בוקר מרגש במיוחד".
לצד זאת, הוסיפה: "הבטתי מהצד בילדים הקטנים האלו שמתפללים למען עם ישראל - והתמוגגתי מנחת". כאמור, פיטנס אשר נמצאת בתהליך ההתחזקות שלה, ציינה בפני עוקביה: "מודה להשם יתברך שזכיתי לפקוח את עיני ולחנך את ילדיי על דרך של תורה, מצוות ומעשים טובים- אמן שנזכה כולנו לנחת מילדינו ושהתפילות האלו- של תינוקות של בית רבן שלא חטאו- יעלו גבוה למעלה ונזכה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה