קריפטו

קריסה נוספת בקריפטו: עוד 100 מיליון דולר יורדים לטימיון

חברת קריפטו נוספת הודיעה כי היא נאלצת לסגור את פעילותה בעקבות פשיטת הרגל של הבורסה השנייה בגודלה בעולם. עם זאת, המייסדים הבטיחו שבניגוד לבורסה ההיא, הם יחזירו את כספי המשקיעים
יאיר מור | 
קריפטו (צילום shutterstock)
חברת קריפטו נוספת הודיעה למשתמשים כי היא סוגרת את הבסטה - וכבר קשה להגיד האם מדובר בחמישית, בשישית או בשביעית שעושה זאת מאז פשיטת הרגל הטראומטית של FTX, הבורסה השנייה בגודלה בעולם, בנובמבר האחרון. 
החברה, הלא מאוד מוכרת, שמצטרפת לסטטיסטיקה הכואבת היא Galois Capital - חברה קטנה יחסית מטקסס, שניהלה 200 מיליון דולר בסך הכל לפני האירוע שהכניס את כל השוק לסחרחרת מתמשכת. המייסד, קווין ג'וֹאוּ, כתב במכתב למשקיעים שהגיע לידי פייננשל טיימס כי "חומרתו של המצב עם FTX" גרם לחברה להבין שאין לה עתיד, ולכן היא נאלצת להודיע עם סגירת הפעילות. 
עם זאת, בניגוד לחברות אחרות, החברה לא פתחה בהליכי פשיטת רגל. במקום זאת, היא כבר מכרה את תביעותיה כלפי FTX - אם כי במחיר של 16 סנט לכל דולר של חוב (כלומר הנחה של 84%). בנוסף, היא ציינה כי "רק" מחצית מכספה היה מושקע ב-FTX. את המחצית השנייה היא מחלקת - 90% יוחזזרו למשקיעים, בעוד 10% יוחזקו על ידיה עד לסיום הבדיקה של מצבה על ידי רואי חשבון. 
"אני גאה לומר שלמרות שאיבדנו כמעט מחצית מנכסינו לאסון FTX ואז מכרנו את התביעות בשבריר ממחירן, אנו בין היחידים שנסגרים עם ביצועים חיוביים במבט משלב הרעיון ועד עכשיו", הדגיש ג'ואו בטוויטר. הוא הוסיף רמז עבה לכך שהוא כבר מתכנן הקמה של מיזם קריפטו נוסף - טרנד שהולך וצובר תאוצה בקרב מפעילי פרויקטים כושלים בתחום. "הקריפטו ישרוד. המכשולים הללו זמניים בלבד ויעברו לבסוף. הישארו חזקים ובהצלחה. אני אראה אתכם שוב", הוא סיכם.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה