קריפטו

טראמפ מתפוצץ על ה-NFT: זו הכמות ההזויה שנמכרה

"אל תחכו, תקנו כי זה ייגמר מהר!" כתב טראמפ ואכן צדק. כבר עשרות אלפי מעריצים רכשו NFTs, וכמה מהם גם נכנסו להגרלה על ארוחת ערב בחברתו
מערכת ice | 
דונלד טראמפ (צילום pixabay, pexels)
אוסף האסימונים הדיגיטליים (NFT) של נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ החל להימכר בתחילת יום שישי, יום לאחר שחרורו הראשוני. בין היתר נמכרו גם אלו שמזכים בכרטיס להגרלה לארוחת ערב עם טראמפ.
לפי נתוני אתר מכירות ה-NFT, OpenSea, כבר באותו ערב נפח המסחר של האוסף הגיע ל-900 ETH, או כ-1.08 מיליון דולר. מחיר הרצפה שלו הוא כ-0.19 ETH, או כ-230 דולר - יותר מכפול מהמחיר המקורי של 99 דולר.
 
כמה אסימונים נמכרים במחירים גבוהים בהרבה. אלו שנחשבים "נדירים" מבין ה-NFTs, המהווים 2.4% מאוסף 45,000 יחידות (בערך 1,000), נמכרים במחיר של עד 6 ETH. אחד מהציורים היקרים הוא של הנשיא ה-45 עומד מול פסל החירות ובידו לפיד, שמחירו עומד כעת ב-20 ETH, או כ-24,000 דולר.
על פי נתונים מ-Dune Analytics, כמעט 13,000 משתמשים רכשו אסימונים עם שחרורו של האוסף. בנוסף, 115 לקוחות רכשו 45 NFTs, שהוא המספר המינימלי של אסימונים שמבטיח כרטיס לארוחת ערב עם טראמפ; 17 אנשים רכשו 100 NFTs, שלפי האתר של טראמפ, היא הכמות המרבית המותרת להחזיק. עם זאת, מדדים נוספים מ-Dune מראים כי ארנקים אחרים החזיקו הרבה יותר.

יש לציין שביום חמישי האחרון, שהכריז על המהלך ברשת החברתית שלו Truth Social, רבים, גם מתומכיו, לא האמינו שהוא באמת עושה את זה, וגם לא האמינו שזה יצליח כל כך. אבל טראמפ לפני הכל הוא איש עסקים, וכנראה יודע היטב כיצד למכור לך גם מה שאתה לא צריך.
"אספו את כל האסימונים הדיגיטליים האהובים עליכם של טראמפ", כתב ביום חמישי. "זה יהווה מתנה נהדרת לחג המולד. אל תחכה. הם ייעלמו, אני מאמין, מהר מאוד!" - והוא צדק.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה