קריפטו

תיק העוסק בבורסת קריפטו עלול להגיע לביהמ"ש העליון, לראשונה בהיסטוריה

חברת Coinbase נתבעת, לאחר שיותר מ-31,000 דולר, נמשכו במרמה מחשבון הלקוח בחברה, על ידי מישהו שאינו קשור ל-Coinbase. התביעה הייצוגית שלו טוענת כי חוק העברת הכספים האלקטרוני מחייב את Coinbase לזכות חשבונות לקוחות עבור מטבעות קריפטוגרפיים גנובים
מערכת ice | 
בורסת הקריפטו קוינבייס (צילום shutterstock)
בית המשפט העליון הסכים ביום שישי לדון בערעור של בורסת הקריפטו הגדולה Coinbase, המבקשת להכריע בשתי תביעות של לקוחות נגד החברה בבוררות פרטית ולא בבית משפט פדרלי. "אנו שמחים שבית המשפט העליון הסכים לשמוע את הערעור שלנו ואנו מצפים לפתרון שלו בעניין זה", אמר דובר Coinbase. הנושא שבית המשפט העליון יעסוק בתיק של Coinbase נוגע לשאלה טכנית - האם ניתן לאלץ צד בתביעה להמשיך ולהגן על התיק בהליכים בבית משפט מחוזי פדרלי, אפילו שהוא מבקש מבית משפט לערעורים לשלוח את המחלוקת לבורר.
המקרה עשוי להיות המקרה הראשון, שנלקח על ידי בית המשפט העליון, בו מעורבת חברת מטבעות קריפטוגרפיים. "זהו הראשון שידעתי עליו, בוודאות", אמר גלן צ'אפל, עורך דינו של אברהם בילסקי, אחד מלקוחות Coinbase שתובע את החברה. "ייתכן מאוד שזה יהיה הראשון", הוא אמר. הוא ועורכי דין האחרים של ביילסקי, התנגדו לבקשתה של Coinbase למבית המשפט העליון לקחת את התיק. "אנחנו לא חושבים שחברות כמו Coinbase צריכות להיות זכאיות לעיכוב אוטומטי של ליטיגציה, לאחר שבית משפט מחוזי כבר קבע שהבוררות שלהן אינה חוקית", אמר צ'פל.
בילסקי תבע את Coinbase, לאחר שיותר מ-31,000 דולר, נמשכו במרמה מחשבונו בחברה, על ידי מישהו שאינו קשור ל-Coinbase. התביעה הייצוגית שלו טוענת כי חוק העברת הכספים האלקטרוני מחייב את Coinbase לזכות חשבונות לקוחות עבור מטבעות קריפטוגרפיים גנובים. Coinbase ביקשו להגיע לבוררות, אך שופט בית המשפט המחוזי הפדרלי בקליפורניה קבע, כי הסכם הבוררות שהיה לבילסקי עם החברה אינו תקף על פי החוק של אותה מדינה, שאיפשר את המשך עניינו בבית המשפט המחוזי. בתביעה האחרת שהגיש בית המשפט העליון ביום שישי, לקוחות Coinbase תבעו את החברה בבית המשפט המחוזי בקליפורניה בטענה שהקידום של הגרלת Dogecoin ביוני 2021, על ידי החברה, מפר את חוקי המדינה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה